اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617118115386

در مجمع عمومی شرکت

صورت های مالی بیمه ایران به تصویب شد

کد: 13950617118115386

http://goo.gl/NxRrXv

، تهران , (اخبار رسمی): با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران، صورت های مالی این شرکت درسال 94 به تصویب رسید.

بیمه ایران

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در مجمع سالانه این شرکت بیمه که درتاریخ 16 شهریور 95 به ریاست قضاوی معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی و با حضور همتی رئیس کل بیمه مرکزی و نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس این شرکت برگزار شد، صورت های مالی سال گذشته بیمه ایران مورد بررسی قرار گرفت و پس از توضیحات لازم تصویب شد.

محسن پورکیانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در گزارش خود به مجمع، هدف استراتژیک این شرکت در سال های آتی را ارتقای شفافیت، بهبود خدمات ارایه شده، معرفی محصولات و ابزارهای جدید و حرکت به سمت حوزه هایی برشمرد که سایر شرکت های بیمه به دلیل اندازه کوچکتر نمی توانند در آن حوزه ها وارد شوند.

بر اساس این گزارش اعضای مجمع نیز نقطه نظرات خود را درخصوص عملکرد شرکت درسال گذشته مطرح و پس از بررسی و تبادل نظر در مسایل فنی و حسابرسی، ضمن تشکر از شفافیت گزارش های ارایه شده، صورت های مالی سال 94 را تصویب کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه ایران

پانزدهم آبان‌ماه سال 1314 ، در چنین‌روزی، شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی و دولتی تأسیس شد و آغاز به کارکرد. آغاز فعالیت بیمه ایران (14 آبان 1314) را به تعبیری می توان ملی شدن صنعت بیمه تلقی کرد. بیمه ایران از آذرماه 1314 صدور بیمه نامه در رشته‌های مختلف را آغاز نمود و ظرف یک سال در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، همدان، اهواز و بوشهر نمایندگی تأسیس کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه