اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124435386

توسط بیمه ایران

زندانیان دیه بیمه توسعه آزاد شدند

کد: 13950623124435386

https://goo.gl/wC7YiC

، تهران , (اخبار رسمی): آخرین گروه از زندانیان دیه شرکت بیمه توسعه با پرداخت دیه از سوی بیمه ایران آزاد شدند.

زندانی دیه

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، پورکیایی مدیرعامل این شرکت با بیان این مطلب گفت: براساس آخرین فهرست ستاد دیه کشور ، 55زندانی دیگر از تعهدات بیمه توسعه در زندان بسر می بردند که در آستانه عید سعید قربان با پرداخت دیه ازسوی بیمه ایران این افراد نیز به آغوش خانواده بازگشتند.

 پورکیانی با بیان اینکه با آزادی این زندانیان، تعداد افرادی که تا امروز آزاد شده اند به 700نفر رسید، تصریح کرد: طبق آماری که دراختیار داریم دیگر بابت بیمه نامه های شخص ثالث بیمه توسعه زندانی در زندان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 30هزار پرونده در موضوع بیمه توسعه رسیدگی شده است گفت : بالغ بر 520میلیارد تومان از خسارات بیمه توسعه در این مدت توسط بیمه ایران پرداخت شده است.

به گفته پورکیانی درصورت اعلام شکایت جدید از بیمه توسعه و ابلاغ آن توسط دادستانی یا ستاد دیه ، بیمه ایران با اولویت و خارج از نوبت به پرونده های جدید نیز رسیدگی خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه ایران

پانزدهم آبان‌ماه سال 1314 ، در چنین‌روزی، شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی و دولتی تأسیس شد و آغاز به کارکرد. آغاز فعالیت بیمه ایران (14 آبان 1314) را به تعبیری می توان ملی شدن صنعت بیمه تلقی کرد. بیمه ایران از آذرماه 1314 صدور بیمه نامه در رشته‌های مختلف را آغاز نمود و ظرف یک سال در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، همدان، اهواز و بوشهر نمایندگی تأسیس کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه