اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159625386

بیمه ایران پرداخت کرد

خسارت6/6 میلیارد ریالی برای آتش سوزی

کد: 13950725159625386

https://goo.gl/vYNJaZ

، تهران , (اخبار رسمی): خسارت 6/6 میلیارد ریالی ناشی از آتش سوزی صنایع کاغذ مهر یزد از سوی بیمه ایران پرداخت شد.

بیمه ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در پی وقوع آتش سوزی دهم اردیبهشت سال جاری در شرکت تعاونی صنایع کاغذ مهر یزد، خسارت جدی به موجودی این شرکت وارد شد که بلا فاصله موضوع در دستور کار شرکت سهامی بیمه ایران استان یزد قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، پس از سیر مراحل کارشناسی و اداری و برآورد دقیق زیان وارد شده به این شرکت تولیدی از سوی مدیریت بیمه های آتش سوزی بیمه ایران، هیات مدیره بیمه ایران با پرداخت مبلغ 6 میلیارد و 686 میلیون و 700 هزار ریال بابت تسویه کامل خسارت این آتش سوزی از محل بیمه نامه معتبر این شرکت صنعتی موافقت کرد.

این گزارش حاکی است؛ مبلغ مورد اشاره در تاریخ 19 مهر 95 در جلسه ای با حضور مهندس کلانتری مدیر عامل شرکت تعاونی صنایع کاغذ مهر یزد به ایشان پرداخت شد.

گفتنی است: شرکت تعاونی صنایع کاغذ مهر یزد سالیان متمادی تحت پوشش شرکت سهامی بیمه ایران بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه ایران

پانزدهم آبان‌ماه سال 1314 ، در چنین‌روزی، شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی و دولتی تأسیس شد و آغاز به کارکرد. آغاز فعالیت بیمه ایران (14 آبان 1314) را به تعبیری می توان ملی شدن صنعت بیمه تلقی کرد. بیمه ایران از آذرماه 1314 صدور بیمه نامه در رشته‌های مختلف را آغاز نمود و ظرف یک سال در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، همدان، اهواز و بوشهر نمایندگی تأسیس کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه