اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950611109775358

به میزبانی بانک سینا انجام شد:

تسهیل امور مشتریان با همکاری 4 بانک خصوصی

کد: 13950611109775358

http://goo.gl/bYHuPS

، تهران , (اخبار رسمی): در نشستی به میزبانی بانک سینا، مدیران عامل 4 بانک خصوصی کشور با یکدیگر دیدار و بر گسترش همکاری ها به ویژه در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک تاکید کردند.

بانک سینا

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در این نشست که با حضور مدیران عامل بانک های سینا، اقتصادنوین، پارسیان و گردشگری در ادامه همکاری های چهار جانبه قبلی برگزار شد، راه های هم افزایی و توسعه دامنه اقدامات مشترک این بانک ها مورد بحث قرار گرفت.

گفتنی است پیشتر نیز سه بانک سینا، اقتصادنوین و گردشگری تفاهم نامه ای را با هدف تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان و تامین مالی پروژه های بزرگ به امضا رسانده بودند.

تعامل بیشتر این بانک ها علاوه بر ایجاد فرصت مناسب برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان، می تواند کاهش هزینه های جاری و افزایش بهره وری را به همراه داشته باشد و زمینه به اشتراک گذاشتن مزیت های هر یک از بانک ها را در راستای بالندگی نظام بانکی فراهم آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سینا

بانک سینا از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه مالی و اعتباری بنیاد در سال 1364 با هدف اولیه انجام عملیات پولی، مالی و اعتباری و تامین نیازهای مالی بنگاه های اقتصادی و جذب سپرده های عمومی اقتصادی با سرمایه 10 میلیارد ریال تاسیس گردید و از همان ابتدا با افتتاح شعب در برخی مناطق اقدام به بهره برداری و انجام عملیات بانکی کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه