اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613111015605

هدایای ویژه برای کاربران آسیاتک

کد: 13950613111015605

http://goo.gl/Cli94r

، تهران , (اخبار رسمی): آسیاتک که درآخرین رتبه بندی رگولاتوری با کیفیت ترین اپراتور ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت را بدست آورد برای قدردانی از همراهی و وفاداری کاربران اقدام به ارائه هدایای ویژه ای به کاربران خود کرد.

هدایای ویژه برای کاربران آسیاتک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی شرکت آسیاتک، بر اساس آخرین نظر سنجی از کاربران، این شرکت در 14 استان کشور رتبه اول، در 9 استان دوم و در 7 استان رتبه سوم را کسب کرده و بر این اساس عملا شرکت آسیاتک در تمامی استانهای کشور، یکی از رتبه های اول تا سوم را کسب کرده است.
در همین راستا این شرکت به پاس تقدیر و تشکر از تمام کاربران قدر شناس خود در سراسر کشور،  3 گیگ ترافیک هدیه برای تمای کاربران استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان، تهران، البرز، سمنان، مازندران، اصفهان، مرکزی، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، خوزستان و ایلام  و همچنین 2 گیگ هدیه برای تمامی کاربران را در استانهای  قزوین، زنجان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، قم، یزد، همدان، کردستان و لرستان  و یک گیگ هدیه برای تمامی کاربران استانهای گیلان، خراسان رضوی، فارس، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان  تقدیم می کند.
این گزارش حاکی است: کاربران محترم استان های ذکر شده می توانند به مدت یک هفته از تاریخ 10/06/1395 لغایت پایان روز 17/06/1395 جهت دریافت این هدایا با مراجعه به قسمت "هدیه" پنل کاربری خود به آدرس www.1544.ir ، هدیه خود را دریافت کنند.
در انتهای این گزارش تاکید شده: شرکت آسیاتک تلاش مستمر در نگهداشت رضایت کاربران در تمامی نقاط کشور را با ارتقاء شاخص های کیفی سرویس، تعرفه های مناسب، پشتیبانی شایسته و در خور شان کاربران در هفت روز هفته و بیست و چهار ساعت در شبانه روز را به عنوان هدف اصلی خود دانسته و از  پیشنهادات سازنده کاربران خود در جهت حفظ و ارتقاء کیفی و کمی امور خود استقبال می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسیاتک

آسیاتک با جذب نیروهای متخصص و مشارکت با شرکت های بزرگ بین المللی، بستر مناسبی را در زمینه سرویس های XDSL، وایرلس و ... ایجاد کرد ه است و با ارائه خدماتی چون اینترنت پرسرعت، پهنای باند اختصاصی و شبکه خصوصی مجازی یکی از برترین اپراتور های کشور شد.هم اکنون بیش از 1,400 مرکز مخابراتی در شهر های مختلف کشور با ظرفیت 1,000,000 پورت، تحت پوشش شبکه دسترسی اختصاصی پر سرعت شرکت انتقال داده های آسیاتک قرار دارند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

حراج و تخفیف | مسابقه و فراخوان