اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613111615405

مدیرعامل بانک سپه خبر داد

اتصال شعب رم و پاریس به سیستم تارگت 2

کد: 13950613111615405

http://goo.gl/rRAuE7

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اتصال شعبه فرانکفورت این بانک به نظام پرداخت یورو ( تارگت2) گفت: به زودی شعبه های رم و پاریس این بانک نیز به این سیستم متصل می شوند.

چغازردی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سپه، مدیرعامل این بانک از بهبود و رشد اکثر شاخص های مهم و کلیدی این بانک خبر داد و به تشریح مهمترین پروژه های استراتژیک اقتصادی که با کمک و حضور بانک سپه به مرحله اجرا رسیده پرداخت.

محمد کاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بانک سپه به بازوی توانای دولت در عرصه اقتصادی و اجرای پروژه های استراتژیک دولت تبدیل شده است اظهار داشت: محور اهداف و برنامه های بانک سپه اجرای دقیق قوانین پولی کشور و تلاش مجدانه برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی از طریق کمک به واحدهای مولد و اشتغال زا است.

بر اساس این گزارش مدیرعامل بانک سپه ضمن اشاره به روند رو به رشد منابع این بانک طی سه سال اخیر، تصریح کرد:سپرده های کل بانک سپه در مردادماه سالجاری از مرز 556 هزار و 787میلیارد ریال فراتر رفت که در مقایسه با مردادماه سال 92 ، 74 درصد افزایش نشان می دهد.

چقازردی بانک سپه را یکی از منضبط ترین بانک ها عنوان کرد و خاطر نشان کرد: روند روبه رشد سپرده های بانک سپه طی سه سال اخیر در بازار پولی کشور با رعایت مقررات بانک مرکزی به ویژه در پرداخت نرخ سود سپرده ها حاکی از اعتماد عمومی مردم به نخستین بانک ایرانی و تلاش همکاران در این بانک بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سپه

در آغاز سال 1304 شمسی که هنوز آرامش در سراسر کشور و فعالیت‌های عمومی در شئون مختلف اجتماعی محسوس نشده بود و تأثیر شگرف عوامل اقتصادی و بازرگانی در حیات سیاسی مملکت نمودی نداشت. نخستین بانک ایرانی در 14 اردیبهشت ماه سال 1304 با سرمایه 3,883,950 ریال در محلی محدود – چند باب مغازه – تأسیس شد و در 24 اسفند همان سال اولین شعبه بانک سپه در شهر رشت افتتاح شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه