اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614112295991

همزمان با عید قربان صورت می گیرد

عرضه بهداشتی دام در 33 جایگاه شهر تهران

کد: 13950614112295991

http://goo.gl/CQWaT8

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری شهرداری تهران از عرضه بهداشتی دام در 33 جایگاه شهر تهران همزمان با روز عید قربان خبر داد.

عرضه بهداشتی دام در 33 جایگاه شهر تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از معاونت خدمات شهری شهرداری تهران ، مجتبی یزدانی  » اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن مراسم روز عرفه و عید قربان، شهرداری تهران در راستای حفظ سلامت مردم اقدام به برگزاری جلسه هماهنگی برای عرضه بهداشتی دام در سطح شهر تهران کرده به طوری که امسال تعداد جایگاه های عرضه دام نسبت به سال گذشته با افزایش 4 مرکز همراه است.
یزدانی افزود: 33 جایگاه عرضه بهداشتی دام در شهر تهران توسط سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار و با کمک مناطق 22 گانه راه اندازی و پشتیبانی می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره اقدامات پیش رو در مراکز عرضه دام اظهار کرد: بیش از 350 دامپزشک و کادر بهداشتی درگیر مستقیم اجرای این برنامه هستند به طوری که دام ها قبل از ورود به جایگاه ، معاینه می شوند و پس از آن مردم دام معاینه شده و سالم را خریداری می کنند.
یزدانی با تاکید بر اینکه در جایگاه های عرضه دام توسط شهرداری تهران، هیچ گونه هزینه ای در رابطه با ضبح و معاینه و عرضه دام سالم از مردم دریافت نمی شود، تصریح کرد: پس از ضبح نیز، لاشه توسط دامپزشک معاینه می شود و اگر اصل لاشه و یا عضوی از لاشه به اصطلاح ضبطی باشد و یا غیر قابل مصرف ، در جایگاه، لاشه گرفته شده و پول به طور کامل بازگردانده می شود.
وی با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت مردم در جریان ارائه تعداد قابل توجهی دام در طی روزهای عرفه و عید قربان در شهر تهران گفت: تلاش می کنیم با توسعه مراکز ارائه دام و رعایت مسائل بهداشتی بیشتر از گذشته اجرا شود و این در حالی است که ایجاد جایگاه ها امکان کنترل قیمت را نیز فراهم می کند.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد شهروندان تهرانی نیز به دلیل اهمیت حفظ سلامت خود برای اجرای این سنت حسنه از جایگاه های تعیین شده دام خریداری کنند و به سراغ افراد غیر نروند چرا که در خصوص رعایت مسائل بهداشتی و سلامت دام اطمینانی به این افراد نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران

حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه