معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد

1000 هکتار زمین سازمانی اسفند ماه جنگل کاری می شود

کد: 13950916195965991

https://goo.gl/tmhj0H

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری شهرداری تهران از واگذاری 1000 هکتار از زمین های سازمانی برای جنگل کاری و ایجاد فضای سبز پیرامونی در اسفندماه امسال خبر داد.

1000 هکتار زمین سازمانی اسفند ماه جنگل کاری می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجتبی یزدانی با اشاره به این که ایجاد 50 هزار هکتار فضای سبز پیرامونی در دستور کار شهرداری تهران است، افزود: تفاهم نامه های واگذاری اراضی برای جنگل کاری با اماکن نظامی، نهادها و ادارات دولتی به امضا رسیده است و در اسفندماه اجرایی می شود.

یزدانی در ادامه افزود: مجموع 1000 هکتار از اراضی که قرار است امسال جنگل کاری شود در سه نقطه شرق و شمال شرقی تهران واقع شده است.
وی همچنین از اضافه شدن 36 بوستان محلی و منطقه ای تا پایان سال به بوستان های تهران خبر داد و گفت: این بوستان ها که وسعت آنها بین 500 مترمربع تا دو هکتار است در مناطقی که سرانه فضای سبز کمتری دارند، احداث خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: وضعیت فضای سبز شهر تهران در شرایط مناسبی است به طوری که نسبت به سال 84 ، تعداد بوستان ها از 1100  بوستان به بیش از 2200 بوستان رسیده است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از خرید زمین در مناطق بافت فرسوده که سرانه فضای سبز در آنها پایین بوده است، خبر داد و گفت: در مناطق 7 ، 9 ،10  زمین هایی خریداری شده که به زودی مراحل عملیاتی آنها برای تبدیل به بوستان آغاز می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران

حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست