اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951120233655991

اکران تبلیغات فرهنگی بر روی 400 سازه تبلیغاتی به مناسبت دهه مبارک فجر

تخفیفات 10 تا 30 درصدی15 گروه کالا در تمام میادین

کد: 13951120233655991

https://goo.gl/M2gNlE

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اکران تبلیغات فرهنگی بر روی 400 سازه تبلیغاتی به مناسبت دهه مبارک فجر،خبر داد

تخفیفات 10 تا 30 درصدی15 گروه کالا در تمام میادین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اکران تبلیغات فرهنگی بر روی 400 سازه تبلیغاتی به مناسبت دهه مبارک فجر،افتتاح میدان میوه و تره بار شهید بروجردی، برگزاری جشنواره تخفیفات تا 50 درصد در دو فروشگاه شهروند خانی آباد و آزادگان، نورپردازی و چراغانی محوطه های حرم مطهر، صحن های چهارگانه، گلزار شهدا و جایگاه جلوس حضرت امام خمینی (ره)، اهدای 50 هزار شاخه گل جهت گلباران مسیر ورود حضرت امام خمینی(ره) ازفرودگاه به بهشت زهرا (س) و مراسم یوم الله 22 بهمن، برقرارى انضباط شهرى در مسیر راهپیمایی 22 بهمن با 350 نیرو، 80 دستگاه خودرو و 30 دستگاه موتورسیکلت، نظافت و پاکسازی مسیر راهپیمایی روز 22بهمن با بیش از 2000 نیروی انسانی و 173 دستگاه ماشین آلات، ادوات و تجهیزات و… در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

مهندس مجتبی یزدانی با اعلام این مطلب در تشریح برنامه های این معاونت در ایام الله دهه مبارک فجر و 22 بهمن به اهم برنامه های سازمان زیباسازی پرداخت و گفت: در این ایام تبلیغات فرهنگی مرتبط با دهه فجر اعم از اکران مضامین انقلابی گری، بیانات مقام معظم رهبری، اکران عکس ها و تصاویر دوران انقلاب، خاطرات مردم از سال 57 و شعارهایی با مضامین مرتبط بر روی 400 سازه تبلیغاتی اکران شده است.
یزدانی در ادامه به انجام نورپردازی های شهری در سطح شهر تهران اشاره داشت و گفت: 50 المان نوری در میادین مهم شهر تهران از جمله خیابان انقلاب و آزادی نصب شده است. همچنین ترمیم نورپردازی برج آزادی و ساختمان تئاتر شهر نیز در حال انجام است که ان شاءالله پیش از 22 بهمن به اتمام خواهد رسید.

10000متر آذین بندی و ریسه کشی در نقاط مختلف شهر تهران
وی اضافه کرد: 10000 متر آذین بندی و ریسه کشی در نقاط مختلف شهر تهران از جمله خیابان ها و معابر اصلی شهر تهران به اجرا در آمده است.
یزدانی با بیان این که 3100 متر بنر جهت فضاسازی میدان آزادی و جایگاه سخنرانی نصب خواهد شد، گفت: همچنین در روز 22 بهمن 6000 بادکنک نیز بر فراز برج آزادی اوج دهی خواهند شد.
وی در ادامه افزود: همچنین به مناسبت دهه فجر از 21 تا 30 بهمن ماه جشنواره ای در دو فروشگاه شهروند خانی آباد و آزادگان برگزار می شود که پوشاک و لوازم منزل در این فروشگاه ها تا 50 درصد تخفیف عرضه می شود.

تخفیفات 10 تا 30 درصدی15 گروه کالا در تمامی میادین میوه و تره بار شهرداری تهران
به گفته یزدانی به مناسبت دهه فجر15 گروه کالاهای بازرگانی در تمامی میادین میوه و تره بار با تخفیقات 10 تا 30 درصدی عرضه می شوند و در این ایام نیز میدان میوه و تره بار شهید بروجردی واقع در منطقه20 به بهره برداری رسیده است.
آذین بندی بوستان های مناطق 22گانه/ اهدای 50 هزار شاخه گل جهت گلباران مسیر ورود حضرت امام خمینی(ره) و مراسم یوم الله 22 بهمن
یزدانی به برنامه های سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در ایام الله دهه فجر اشاره داشت و گفت: آذین بندی بوستان های شهر تهران، بازپیرایی و مرمت بوستان ها و فضای سبز میادین، لچکی ها و معابر، انجام تبلیغات محیطی به همین مناسبت در سطح بوستان ها، پخش سرودهای ویژه به مناسبت ایام الله دهه فجر از سیستم های صوتی بوستان ها، اهدای 50 هزار شاخه گل جهت گلباران مسیر ورود حضرت امام خمینی(ره) از فرودگاه به بهشت زهرا(س) و گلباران مراسم یوم الله 22 بهمن در مسیرهای راهپیمایی (میدان آزادی و مسیرهای راهپیمایی) و ... از جمله برنامه های این سازمان می باشد.
وی در ادامه به ویژه برنامه های سازمان بهشت زهرا (س) به همین مناسبت اشاره داشت و گفت: برگزاری مراسم گلباران جایگاه تاریخی جلوس امام خمینی (ره) در بهمن ماه 1357، برگزاری آیین ملی غبارروبی و عطرافشانی  مزار شهدا «روز ملی شهیدان» در قطعات مطهر شهدا، اهدای بیش از 60 هزار شاخه گل و 5 هزار گلدان به خانواده معظم شاهد در قطعات مطهر شهدا، انجام تبلیغات محیطی در محوطه 750 هکتاری  سازمان و حرم مطهر، برپایی ایستگاه های صلواتی در 8 نقطه و تهیه و توزیع بسته های فرهنگی و پذیرایی در قطعات مطهر شهدا، نورپردازی و چراغانی محوطه های حرم مطهر، صحن های چهارگانه، گلزار شهدا و جایگاه جلوس حضرت امام خمینی (ره) و ... توسط این سازمان انجام شده است.

استقرار نیروها، ماشین آلات و تجهیزات در 5 پهنه جهت پاکسازی مسیرهای راهپیمایی
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این که در مراسم راهپیمایی 22 بهمن نیروها، تجهیزات و ماشین آلات در 5 پهنه جهت پاکسازی مسیرهای راهپیمایی 22بهمن مستقر خواهند شد، گفت: جمع آوری و حمل پسماند و خدمات نظافتی مکانیزه و غیرمکانیزه مسیر راهپیمایی نیز با بیش از 2000 نیروی انسانی و تعداد 173 دستگاه ماشین آلات، ادوات و تجهیزات و ... در پهنه های تعیین شده انجام می شود که به نظافت و پاکیزه سازی مسیر راهپیمایی 22 بهمن  قبل، حین و بعد از مراسم می پردازند.
یزدانی با بیان این که برقرارى انضباط شهرى در مسیر راهپیمایی 22 بهمن با 350 نیرو انجام می شود، اذعان کرد: از صبح روز 22 بهمن تا پایان راهپیمایی؛ این نیروها با 80 دستگاه خودرو و 30 دستگاه موتورسیکلت و با همکارى 8 منطقه (شهردارى هاى مناطق 2، 5، 6، 7، 9، 10، 11 و 12) در مسیرهای راهپیمایی مستقر می شوند تا انضباط شهرى مراسم را انجام دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران

حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حراج و تخفیف