آموزش های نوین برای تحقق شهر دوستدار کودک

کد: 13950802166215991

https://goo.gl/lzO0gT

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین جلسه کارگروه محیط زیست و ایمنی شهری مصوبه شهر دوستدار کودک با حضور رئیس ستاد محیط زیست و نمایندگان سازمان های ذی ربط برگزار شد.

آموزش های نوین برای تحقق شهر دوستدار کودک

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، محمدمهدی گلمکانی در این نشست با اشاره به اینکه شهر دوستدار کودک شهری است که در آن نیازهای اساسی کودک در اولویت قرار می گیرد افزود: شرایط فرهنگی، اجتماعی، شهرسازی، محیط زیستی در این شهر باید همسو با نیازهای کودکان اصلاح و حقوق آن ها در سیاست ها، برنامه ها و بودجه ها رعایت شود.

وی در ادامه گفت: کودکان یکی از مهمترین گروه های مخاطب در جامعه هستند و باید نیازهای اساسی آن ها شناسایی شده و در رابطه با آن تصمیم گیری و برنامه ریزی گردد.

گلمکانی با اشاره به اینکه برای بهره مندی از شهر دوستدار کودک آموزش ها باید به صورت نوین ارائه گردد تا منجر به تغییر رفتار مثبت در جامعه با محوریت کودک شود، گفت: در این راستا ظرفیت سازمان ها باید شناسایی شود و ابتکارات سازمانی برای اجرای شهر دوستدار محیط زیست ارائه گردد.

ایشان در ادامه یادآور شد: 4 محور تخصصی- مشورتی متناسب با موضوع فعالیت ها وجود دارد که کارگروه هایی تخصصی شامل فرهنگی و اجتماعی، حمل و نقل و ترافیک، بهداشت محیط و زیست شهری و مناسب سازی فضاهای شهری در راستای تحقق شرح وظایف آن محورها تشکیل شده اند.

لازم به ذکر است در این نشست هریک از حاضران به ارائه فعالیت های سازمان متبوع در حوزه مصوبه شهر دوستدار کودک پرداختند.

همچنین مقرر شد که طرح های جدید براساس رویکرد فوق الذکر توسط سازمان های عضو کارگروه و موثر در حوزه بهداشت محیط و زیست شهری به ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران به عنوان دبیرخانه کارگروه مذکور ارسال گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران

حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه