برای مقابله با آبگرفتگی های احتمالی اعلام شد

آمادگی بیش از 3000 نیرو در سطح شهر تهران

کد: 13951105226075991

https://goo.gl/9BWsbi

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: بیش از 3000 نیروی شهرداری تهران در سطح شهر و بالغ بر 1280 خودرو آماده هستند تا در صورت بروز آبگرفتگی، بلافاصله وارد عمل شوند.

آمادگی بیش از 3000 نیرو در سطح شهر تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مهندس مجتبی یزدانی ،گفت: معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از نیمه دوم سال براساس ماموریت های تعریف شده در "ستاد فرماندهی بحران بارش"، اقدامات و ماموریت هایی را انجام می دهد، به طوری که تمامی معاونین خدمات شهری و محیط زیست؛ به اتفاق مدیران این حوزه و معاونت ترافیک شهرداری تهران در کنار پلیس راهور به صورت مشترک ماموریت و اقداماتی را در زمان بارش پیگیری می کنند.

یزدانی اعلام کرد: ستاد فرماندهی بحران بارش در سطح مناطق نیز با مدیریت شهرداران مناطق 22 گانه تشکیل می شود و به دلیل ارتباط و هماهنگی نزدیک با پلیس راهور شاهد آن هستیم که در تمامی سطح شهر تهران به صورت مشترک اقدام می شود تا اگر در نقطه ای آبگرفتگی سطحی صورت گرفته است بلافاصله با حضور نیروهای آموزش دیده این مشکل برطرف شود.

وی در ادامه افزود: آمادگی کامل برای مقابله با حوادث آبگرفتگی در سطح بزرگراه ها ، معابر اصلی و معابر فرعی فراهم شده است به طوری که خودروها و تجهیزات لازم در کنار فراهم کردن شن و ماسه در 154 سایت در همه نقاط شهر تهران استقرار داشته و آمادگی کاملی در نیروهای آموزش دیده وجود دارد.

یزدانی تصریح کرد: مهمترین ماموریت شهرداری تهران در زمان بارندگی ها باز کردن مسیرها، مسیل ها و کانال های آب است به طوری که پیش از بارندگی این اقدامات صورت گرفته و در زمان بارش نزولات آسمانی نیز تمامی اکیپ های خدمات شهری آمادگی دارند تا با اعلام رادیویی وقوع آبگرفتگی در هر مسیری، بلافاصله عازم محل شوند.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری تهران در چندین نقطه از شهر تهران اتاق های نظارت وجود دارد که وضعیت آبگرفتگی ها از طریق دوربین در این ایستگاه ها کنترل می شود و این در حالی است که پلیس راهور نیز کاملا با شهرداری تهران ارتباط دارد و بلافاصله شهرداری را از موارد آبگرفتگی مطلع می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران

حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه