با همکاری مناطق 22 گانه

انجام اقدامات فوریتی برای جلوگیری از آبگرفتگی

کد: 13950719156225991

https://goo.gl/QJPWDt

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اعلام کرد: اقدامات فوریتی برای جلوگیری از آبگرفتگی در راستای دستورالعمل شهردار تهران در مناطق 22 گانه انجام شد.

انجام اقدامات فوریتی برای جلوگیری از آبگرفتگی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مهندس مجتبی یزدانی با بیان این که برای جلوگیری از آبگرفتگی در شهر تهران اقدامات لازم از سه ماه پیش آغاز شده است، اظهار کرد: از مردادماه طرح فوریتی در خصوص بازبینی تمامی جوی ها، نهرها، کانال ها، رودخانه ها، مسیل ها، قنوات و مکان هایی که ممکن بود دچار آبگرفتگی شود، در 22 منطقه شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفته و به نحو بسیار خوبی انجام شده است.

وی به دستورالعمل شهردار تهران در زمینه اقدامات فوریتی برای رفع مشکلات آبگرفتگی در مناطق 22 گانه تهران اشاره کرد و افزود: در راستای این اقدامات تمامی پیام های 137 مورد بررسی قرار گرفت و شهروندان هر آنچه را که در سال گذشته درباره آبگرفتگی برخی نقاط در شهر تهران گزارش داده بودند بررسی، پیگیری و برطرف شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ادامه داد: در راستای رسیدگی به نقاط آبگرفته در شهر تهران با همراهی حوزه ترافیک توانستیم اقدامات بسیار خوبی انجام دهیم به طوری که تمامی فیلم ها و عکس هایی که در زمان بارندگی در سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ثبت شده بود، بررسی و محل های آبگرفتگی رفع و رجوع شد.

یزدانی با تاکید بر این که مورد خاصی از آبگرفتگی های سال گذشته باقی نمانده است، خاطرنشان کرد: در فرصت 45 روزه ای که شهردار تهران برای اقدامات فوریتی در جهت رفع موارد آبگرفتگی داده بود؛ ایرادها رسیدگی و تمامی موارد مرتفع شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران

حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه