اولویت های سازمان خدمات اجتماعی اعلام شد

کاهش اعتیاد وناهنجاری های اجتماعی در پایتخت

کد: 13950614112536015

http://goo.gl/9sjylC

، تهران , (اخبار رسمی): معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: ورود به بحث ناهنجاری های اجتماعی، تحکیم خانواده و اعتیاد و تلاش برای اصلاح این امور از اولویت های کاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران به شمار می رود.

کاهش اعتیاد وناهنجاری های اجتماعی در پایتخت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی عبداللهی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی، نیروی انسانی را سرمایه اجتماعی هر سازمانی دانست و افزود: نیروی انسانی به عنوان سرمایه غنی یک سازمان، ارزش، بقا و دوام به مجموعه می بخشد و از طریق این نیروها می توان سازمان را متحول ساخت.
وی تاکید کرد: توانایی هدایت و پیشبرد هر مجموعه بر اساس ساختار نیروی انسانی، ایده وکار جدید، سیستم را پیش خواهد برد و از سوی دیگر نیروی انسانی سرمایه های مهم و ارزشمند هر تشکیلاتی است که باید به آن توجه ویژه داشت و مشکلات و خواسته هایشان را حل کرد تا با فکر آزاد و بدون دغدغه کارها را دنبال کنند و مجموعه مدیریت شهری نیز از این قاعده مستثنی نیست.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت توجه به روحیه و انگیزه کارکنان، اظهار داشت: حوزه اجتماعی با توجه به نوع فعالیت در راستای کاهش ناهنجاری های اجتماعی، ارتباط با اقشار خاصی چون متکدیان، معتادان و... باید توجه ویژه ای به کارکنان این حوزه شود و با روش های مختلف باید زمینه نشاط و انگیزه همکاران را فراهم کنیم.
وی به تغییر و جابجایی در حوزه اجتماعی برای ایجاد انگیزه و بهره گیری از انرژی و توانمندی های جدید  اشاره کرد و با تقدیر از تلاش های فرزاد هوشیار مدیرعامل سابق سازمان خدمات اجتماعی، برای وی و رضا قدیمی مدیرعامل جدید سازمان رفاه آرزوی توفیق کرد.
عبداللهی، کار در سازمان خدمات را به واسطه ویژگی های خاص این حوزه مستلزم روحیه بالا و انرژی مضاعف دانست و افزود: کار کردن در حوزه کودکان کار، متکدیان، زنان سرپرست خانوار، معتادین، کارتن خوابها و ... نیاز به اعتقاد و دغدغه فرهنگی دارد بنابراین باید قدر این نیروها را بدانیم.
وی با اشاره به جلسه با شهردار تهران و رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر برای بحث اعتیاد گفت: بحث رسیدگی به وضعیت معتادین یا همه اقدامات را خود شهرداری انجام می دهد و یا یک طرف کار است. از اولویت های کاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران ورود به بحث ناهنجاری های اجتماعی، تحکیم خانواده و اعتیاد و تلاش برای اصلاح این امور به شمار می رود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: باید عزممان را جزم کنیم و درصدد رفع معضلات اجتماعی کلانشهر تهران برآییم که امیدوارم با کمک  خداوند متعال شاهد بهبود وضعیت ناهنجاری های اجتماعی پایتخت باشیم.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه