اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615114535405

توسط بانک سپه انجام شد

نصب دستگاه برجسته نگار ویژه روشندلان

کد: 13950615114535405

http://goo.gl/MCPB1d

، تهران , (اخبار رسمی): عضو هیأت مدیره در مراسم افتتاح و بهره برداری از دستگاه برجسته نگار برای نابینایان و روشندلان گفت: سامانه خدمات بانکی نابینایان در شعب بانک سپه طراحی شده است.

بریل

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، عیسی کاظم نژاد گفت: نخستین دستگاه برجسته نگار ویژه روشندلان در شعبه ظهیرالاسلام بانک سپه به طور رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

کاظم نژاد گفت: استفاده مطلوب روشندلان از این خدمت و تخصیص باجه های مخصوص نابینایان در شعب بانک و ارایه خدمات بانکی به آنها بدون نیاز به وکیل یا همراه  سیستم های الکترونیک ویژه نابینایان را با کاربردهای بانکی ارائه کرده است.

وی ادامه داد: دستگاه برجسته نگار دارای صفحه نمایشگر بریل بوده و تکمیل فرم های بانکی با استفاده از صفحه کلید توسط نابینایان انجام می شود. کلیه نوشتار موجود در فرم های بانکی از طریق نمایشگر بریل دستگاه برجسته نگار بصورت لمسی قابل خواندن برای نابینایان است.

کاظم نژاد با اشاره به اینکه یک دستگاه برجسته نگار در شعبه ظهیرالاسلام که نزدیک مراکز مراوده نابینایان قرار دارد گفت: مشتریان نابینا با استفاده از این سامانه و بدون نیاز به حضور همراه فرم های درخواست انواع عملیات بانکی را مثل افتتاح حساب، دریافت و واریز وجه، خدمات کارت و ... با استفاده از ورودی و خروجی های صوتی و خط بریل تکمیل کرده و سپس فرم های تکمیل شده توسط چاپگر باجه پرینت و برای انجام عملیات در اختیار مسئول باجه قرار می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سپه

در آغاز سال 1304 شمسی که هنوز آرامش در سراسر کشور و فعالیت‌های عمومی در شئون مختلف اجتماعی محسوس نشده بود و تأثیر شگرف عوامل اقتصادی و بازرگانی در حیات سیاسی مملکت نمودی نداشت. نخستین بانک ایرانی در 14 اردیبهشت ماه سال 1304 با سرمایه 3,883,950 ریال در محلی محدود – چند باب مغازه – تأسیس شد و در 24 اسفند همان سال اولین شعبه بانک سپه در شهر رشت افتتاح شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]