اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615114805652

سایت مدیرنو برگزار می کند

دوره آموزشی زبان انگلیسی سطح مقدماتی

کد: 13950615114805652

http://goo.gl/gU44FV

، رشت , (اخبار رسمی): با توجه به رشد ارتباطات و لزوم یادگیری زبان انگلیسی در همه جنبه های زندگی امروز، بدون شک فراگیری زبان انگلیسی می تواند گامی مهم در ارتقای کیفیت زندگی و موقعیت شغلی شما باشد.

دوره آموزشی زبان انگلیسی سطح مقدماتی

به گزارش روابط عمومی مدیرنو، آیا هیچ فکر کرده‌اید که دسترسی به اطلاعاتی که دیگران از آن بی‌بهره‌اند، چقدر می‌تواند جالب باشد؟ یا صحبت کردن با افراد خارجی که دیگران نمی‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند؟ شاید هم شرکت در سمینارها و جلساتی که به زبان انگلیسی برگزار می شوند، همیشه موضوع مورد علاقه شما بوده است.

در طول تاریخ همواره برقراری ارتباط از بزرگترین دغدغه های جوامع بشری بوده و امروزه در هزاره سوم و در عصرتکنولوژی، اطلاعات و ارتباطات بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است. کامپیوتر، اینترنت، ماهواره و ... به کمک هم دنیای بزرگ ما را به دهکده ای جهانی تبدیل کرده اند. دهکده ای کوچک به وسعت جهان پهناور که در آن دانستن زبان انگلیسی کمترین نیاز هر فرد برای برقراری ارتباط با افراد و یا آشنایی با فرهنگ کشورهای دیگر است. پر واضح است که زبان انگلیسی به عنوان زبان مشترک افراد، پررنگ ترین نقش را در ارتباطات بر عهده دارد. بنابراین برای هر کسی لازم است تا یادگیری زبان انگلیسی را در اولویت قرار دهد.

با توجه به رشد ارتباطات و لزوم یادگیری زبان انگلیسی در همه جنبه های زندگی امروز، بدون شک فراگیری زبان انگلیسی می تواند گامی مهم در ارتقاء کیفیت زندگی و موقعیت شغلی شما باشد. به همین خاطر  ما دوره آموزشی زبان انگلیسی را در وب سایت مدیرنو به اشتراک گذاشته ایم.

دوره آموزشی زبان انگلیسی در 3 سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته ارائه خواهد شد که در دوره حاضر به توضیح سطح مقدماتی می پردازیم. زبان آموزان در هر قسمت با توجه به راهنمای گفته شده عمل کنید تا بهترین نتیجه را از یادگیری این دوره کسب کنید.

اهداف آموزشی این دوره : 

-  تقویت مهارت های شنیداری زبان

- تقویت دانش واژگان انگلیسی

- تقویت مهارت ها در حوزه قواعد زبان انگلیسی

مخاطبان دوره : 

- علاقه مندان به زبان انگلیسی

- مدیران بازرگانی

- دانشجویان مدیریت

شرکت در دوره آموزشی زبان انگلیسی سطح مقدماتی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرنو

ما باور داریم قدم در راهی نهاده‌ایم که با ارائه‌ی آموزش‌های اصولی و کاربردی، مقالات تخصصی، مشاوره‌ی حرفه‌ای و سایر فعالیت‌های خود و همچنین با مساعدت و همکاری اساتید و مدیران مجرب کشور، می‌توانیم گامی موثر در جهت بهبود و پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و به طبع آن رشد کشور برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]