اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616115775386

بیمه ایران کارشناسان خود را اعزام کرد

تشکیل ستاد مدیریت بحران درپی طوفان مازندران

کد: 13950616115775386

http://goo.gl/BeVuuB

، تهران , (اخبار رسمی): با وقوع طوفان شدید و بارندگی سیل آسا در استان‌ مازندران، ستاد بحران بیمه ایران دراستان تشکیل شد.

طوفان مازندران

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، بامداد جمعه 12شهریور و درپی وقوع طوفان شدید، مدیرکل این شرکت بیمه در استان مازندران با فراخوان همکاران در مرکز استان و شعبه ها ، با ایجاداکیپ های امداد، آنان را به مناطق آسیب دیده اعزام کرد.

بهرام دارایی به همراه مدیرکل ستاد بحران استانداری مازندران و هیات همراه با سرکشی به شعب بیمه ایران در استان ضمن تاکید بر حضور مستمر در محل کار، خواستار درک فوریت های بیمه ای و همراهی کارکنان بیمه ایران با زیان دیدگان شد.

   وی ضمن ابراز همدردی با زیان دیدگان این حادثه تاکید کرد ، مردم با در دست داشتن بیمه نامه های ذی ربط می توانند دراسرع وقت خسارت خود را دریافت و زیان ناشی از بروز این گونه حوادث را به شرکت های بیمه منتقل کنند.

 بر اساساین گزارش طوفان سهمگین، بامداد جمعه موجب بارش باران و رعد و برق شدید در مازندران وایجاد خسارت شدید به برخی شهرهای این استان در روزهای پایانی تابستان شد.

   طوفان، ضمن وارد آوردن خسارات‌ گسترده به واحدهای مسکونی و تاسیسات آب و برق رسانی، موجب بروز آب گرفتگی، تخریب معابر، شکستن و سقوط درختان تنومند بر ساختمان ها و از بین رفتن باغ ها و مزارع شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه ایران

پانزدهم آبان‌ماه سال 1314 ، در چنین‌روزی، شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی و دولتی تأسیس شد و آغاز به کارکرد. آغاز فعالیت بیمه ایران (14 آبان 1314) را به تعبیری می توان ملی شدن صنعت بیمه تلقی کرد. بیمه ایران از آذرماه 1314 صدور بیمه نامه در رشته‌های مختلف را آغاز نمود و ظرف یک سال در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، همدان، اهواز و بوشهر نمایندگی تأسیس کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه