اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616115935509

مدیرعامل بانک مسکن خبر داد

ابلاغ دستور العمل کاهش نرخ سود وام مسکن

کد: 13950616115935509

http://goo.gl/ldYbCM

، تهران , (اخبار رسمی): دستورالعمل اجرایی کاهش نرخ سود تسهیلات از 13 شهریور ماه به تمام 1255 شعب بانک مسکن در سراسر کشور ابلاغ شده است.

بت شکن

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، محمد هاشم بت‌ شکن مدیرعامل این بانک با تاکید بر اینکه بخش مسکن و ساختمان با بیش از 100 رشته از فعالیت ارتباط پسین و پیشین دارد گفت: بنابراین تمام تلاش بانک این است تا بخش مسکن و ساختمان در جهت رونق اقتصادی نقش تخصصی و توسعه ای خود را به کار گیرد.

وی پاسخ مناسب به تقاضای مصرفی خانوارها در حوزه مسکن را از جمله برنامه های بانک مسکن عنوان کرد و گفت: از همین رو طی یکسال گذشته سبد کاملی از تسهیلات خرید و ساخت مسکن توسط این بانک آماده و به متقاضیان ارائه شده است.

بت شکن در تشریح سبد تسهیلاتی این بانک برای خرید و ساخت گفت: یکی از محصولات اصلی این سبد مبتنی بر تقویت فرهنگ پس انداز "صندوق پس انداز مسکن یکم" است که از خرداد سال گذشته تاسیس شد تا متقاضیان به شرط سپرده گذاری یکساله بتوانند تا سقف 80 میلیون تومان در تهران، 60 میلیون تومان در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت و 40 میلیون تومان در سایر شهرها تسهیلات خرید و ساخت مسکن دریافت کنند که این میزان برای زوجین برای یک پلاک ثبتی به دو برابر افزایش می یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مسکن

به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی، بانک مسکن در سال 1358 براساس طرح ادغام بانکها (مصوب 1358/03/17شورای انقلاب اسلامی) از ادغام بانکهای رهنی ایران، ساختمان، ‌شرکت سرمایه گذاریهای ساختمانی بانکهای ایران و 13 شرکت پس انداز و وام مسکن، تشکیل گردید که در این بخش به اختصار تاریخچه هرکدام آورده شده است. ‌

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]