اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616116065398

بیمه‌کوثر در مراکز تصویربرداری ارائه می دهد

صدور آنلاین معرفی‌نامه درمان

کد: 13950616116065398

http://goo.gl/aVP7n9

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه صدور آنلاین معرفی‌نامه درمان مراکز تصویربرداری طرف‌قرارداد با بیمه‌کوثر در جهت ارفاه و آرامش بیمه‌شدگان تحت‌پوشش شرکت بیمه‌کوثر در تهران راه‌اندازی شد.

مراکز تصویربرداری

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط‌عمومی شرکت بیمه کوثر و با اعلام جواد همایی مدیر بیمه‌های درمان بیمه‌کوثر؛ با راه‌اندازی این سامانه در مراکز طرف‌قرارداد، پرداخت هزینه‌های درمانی سهم بیمه‌کوثر به مراکز یادشده، به‌طور مستقیم صورت می‌پذیرد که این امر موجب تسهیل در روند امور بیمه‌شدگان خواهد شد.

همایی مراجعه نکردن مستقیم بیمه‌شدگان به‌منظور ارائه اسناد هزینه به واحد پرداخت خسارت بیمه‌کوثر جهت دریافت سهم خسارت خود را یکی از مزایای بهره‌برداری از این سامانه دانست و گفت: بیمه‌شدگان فقط با ارائه اصل کارت ملی و دستور پزشک معالج می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را در لحظه مراجعه به مراکز طرف‌قرارداد با بیمه‌کوثر (که در پرتال بیمه‌کوثر با نماد مشخص شده‌اند)، از مراکز تصویربرداری طرف‌قرارداد دریافت کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که باهمت و تلاش تیمی کارشناسان مدیریت فاوا و مدیریت بیمه‌های درمان این سامانه مورد بهره‌برداری قرارگرفت، یاداورشد: خدمات دندان‌پزشکی، عینک‌سازی، بینایی سنجی و آزمایشگاهی در مراکز طرف‌قرارداد نیز فقط با ارائه کارت ملی و بدون نیاز به دریافت معرفی‌نامه ، به بیمه‌شدگان محترم تحت‌پوشش بیمه‌کوثر ارائه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر، به استناد قانون تاسیس موسسات بیمه غیردولتی و قانون تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تمام امور بیمه‌های بازرگانی اعم از اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی آغاز به‌کار نموده است. سرمایه شرکت درحال‌حاضر 1400 میلیارد ریال می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان