اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616116145405

عضو هیات مدیره بانک سپه:

کارت‎های اعتباری جدید به بازار می آید

کد: 13950616116145405

http://goo.gl/cgUiTd

، تهران , (اخبار رسمی): کارت‎های اعتباری جدید بانک سپه از اول مهر به بازار می آید به طوری که صدور کارت‎های اعتباری طلایی، نقره‎ای و برنزی نیز در دستور کار این بانک قرار دارد.

کاظم نژاد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سپه، عیسی کاظم نژاد عضو هیات مدیره این بانک، درباره بخشنامه بانک مرکزی در خصوص صدور کارت های اعتباری 10، 30 و 50 میلیونی از ابتدای مهرماه اظهار داشت: صدور کارت های اعتباری پیش از این نیز در دستور کار بانک سپه قرار داشته و در طول ماه های گذشته ما کارت های خرید سپه را در اختیار مشتریان خود قرار می دادیم که برخی از شرکت های بزرگ نیز در حال استفاده از این کارت هستند.

وی با بیان اینکه بانک سپه آماده صدور کارت های اعتباری جدید از ابتدای مهرماه است، افزود: صدور کارت های اعتباری طلایی، نقره ای و برنزی در دستور کار بانک سپه قرار دارد و ما در حال بررسی و اعتبارسنجی در این خصوص هستیم.

عضو هیات مدیره بانک سپه خاطرنشان کرد با صدور کارت های اعتباری، اعطای تسهیلات خُرد به متقاضیان از این طریق صورت خواهد گرفت.

کاظم نژاد تصریح کرد: با صدور کارت های اعتباری از ابتدای مهرماه، تشکیل پرونده های کاغذی برای پرداخت هرگونه تسهیلاتی متوقف خواهد شد و این موضوع از دور خارج می شود.

وی همچنین با اشاره به افتتاح سامانه خدمات دهی به نابینایان در شعبه ظهیرالاسلام بانک سپه گفت: با هماهنگی های انجام شده با انجمن نابینایان کشور تا پایان سال این سامانه در چندین شعبه دیگر در تهران و همچنین مراکز استان ها بزرگ نصب و آماده خدمات رسانی خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سپه

در آغاز سال 1304 شمسی که هنوز آرامش در سراسر کشور و فعالیت‌های عمومی در شئون مختلف اجتماعی محسوس نشده بود و تأثیر شگرف عوامل اقتصادی و بازرگانی در حیات سیاسی مملکت نمودی نداشت. نخستین بانک ایرانی در 14 اردیبهشت ماه سال 1304 با سرمایه 3,883,950 ریال در محلی محدود – چند باب مغازه – تأسیس شد و در 24 اسفند همان سال اولین شعبه بانک سپه در شهر رشت افتتاح شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه