اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616116355424

برای ارایه دستاوردها انجام شد

ایرانسل دربیست وهفتمین همایش بانکداری اسلامی

کد: 13950616116355424

http://goo.gl/PBerH1

، تهران , (اخبار رسمی): ایرانسل با حضور در بیست‌و‌هفتمین گردهمایی تعاملی بانکداری اسلامی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه پرداخت الکترونیک و راهکارهای نوین سازمانی با صاحب‌نظران به اشتراک گذاشت.

ایرانسل دربیست وهفتمین همایش بانکداری اسلامی

به گزارش اخباررسمی به نقل از  روابط عمومی ایرانسل، این گردهمایی با هدف ارائه آخرین دستاوردها در حوزه زیرساخت‌های نظام بانکی و بیمه‌ای، زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و فناوری‌‌های مخابراتی در راستای پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

در این همایش دو روزه که با محوریت مسائل بانکداری اسلامی و تعاریف آن برگزار شد، ایرانسل با حضور و برپایی غرفه‌های تخصصی، ضمن تبادل نظر با نخبگان و کارشناسان حاضر در همایش، به ارائه آخرین دستاوردهای خود در زمینه پرداخت الکترونیک و راهکارهای نوین سازمانی، به ویژه فناوری‌های مربوط به کیف پول همراه و NFC پرداخت.

در این همایش دو روزه، نخبگان و کارشناسان نظام بانکی بر ضرورت ارتقای سطح کیفی ارتباطات بانکی به استانداردهای جهانی به منظور افزایش تعاملات بین‌المللی تاکید کردند و لازمه تحقق آن را بهبود زیرساخت‌های ارتباطی نظام بانکی و ارتقای فناوری‌های ارتباطی بین بانکی و بین‌المللی عنوان کردند. بانک‌ها می‌توانند با بهره‌مندی از مزایای خدمات سازمانی ایرانسل در جهت ارتباط بهتر با مشتریان، ایجاد فضای امن و سریع برای انجام تراکنش‌های بانکی و همچنین ارتباطات درون سازمانی و شبکه‌ای گام بردارند.

بر اساس این گزارش، ایرانسل طی سال‌های اخیر با گسترش فعالیت‌های خود در بخش ویژه راهکارهای سازمانی، در تلاش است تا مجموعه نوینی از خدمات منحصر به فرد خود را به سازمان‌های مختلف از جمله سیستم بانکی ارائه دهد و دریچه‌ای به روی «دنیای جدید کسب‌وکار» بگشاید. همچنین علاوه بر راهکارهای نوین پرداخت که در این همایش به تفصیل ارائه شد، ایرانسل در نظر دارد تا مجموعه‌ای گسترده از راهکارهای نوین سازمانی در زمینه اینترنت اشیا، خدمات دستگاه به دستگاه، تبلیغات هدفمند و... را به زودی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تلکام 2016) در معرض دید علاقه‎مندان قرار دهد. این نمایشگاه از چهارم تا هفتم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول سال‌های فعالیت خود با تلاش روزافزون در جهت ارتقای زیرساخت‌های خود، موفق به کسب مجوزهای زیر از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است. ایرانسل هم اکنون سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]