اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950618118634889

گوگل،گوشی ماژولار خود را متوقف می کند؟

کد: 13950618118634889

http://goo.gl/rGfeCm

، نیشابور , (اخبار رسمی): احتمالا برنامه های بزرگ گوگل برای پروژه Ara هیچ وقت رنگ واقعیت به خود نگیرد. بنا به گزارشی که خبرگزاری رویترز منتشر کرده، گوگل تصمیم گرفته است تا پروژه گوشی ماژولار خود را متوقف کند.

گوگل،گوشی ماژولار خود را متوقف میکند؟!

به گزارش روابط عمومی سامانه همیاب 24،  اوایل امسال، این شرکت گفته بود که در سه ماه چهارم سال 2016، یک گوشی مخصوص توسعه دهندگان را منتشر خواهد کرد که دارای اجزای قابل تغییر خواهد بود و توسعه دهندگان می توانند روی این گوشی کار کنند.

نسخه مصرف کنندگان این گوشی نیز برای عرضه در سال 2017 برنامه ریزی شده بود، اما احتمالا این اتفاق هرگز رخ ندهد و این گوشی هیچ وقت عرضه نشود. پروژه Ara ساکنان Mountain View بنا به گزارشات مختلف، متوقف کردن پروژه Ara به عنوان “بخشی از بیرون رفتن شرکت از حوزه سخت افزار و ساده سازی شرکت” است. همچنین باید گفت که ارائه نسخه مصرف کنندگان یک گوشی با اجزای قابل تغییر بسیار سخت خواهد بود.

پس از همه این ها، حتی آخرین نمونه اولیه این گوشی آن گونه که موتورولا در ابتدا منتشر کرده بود، قابل شخصی سازی نیست. (گوگل در هنگام فروش موتورولا به لنوو، حق امتیاز این پروژه را برای خود نگه داشته بود). این شرکت مجبور است تا نه تنها همه واحد ها را خودش تولید کند، بلکه باید اسپیکر ها و دوربین هایی که مردم نیاز دارند را نیز باید خودش تهیه و تولید کند. همچنین گفته اند که احتمالا این پروژه رویایی گوشی ماژولار کاملا نابود نشود و زنده بماند.

این شرکت می تواند تا حق لایسنس پروژه Ara را به دیگر تولید کنندگان گوشی بفروشد، تا بلکه این سازندگان بتوانند یک نمونه انبوه را به تولید برسانند و ما نیز بتوانیم در آخر این گوشی ماژولار را خریداری کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]