اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950619119075950

در بازدید رئیس HSE شرکت ملی نفت از فازهای 20 و 21 مطرح شد

تاکیدبراجرای دستورالعمل‎های ایمنی درپارس

کد: 13950619119075950

http://goo.gl/9ZezZ9

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس HSE شرکت ملی نفت ایران از فعالیت های انجام شده در حوزه ایمنی و محیط زیست فازهای 20 و 21 پارس جنوبی بازدید کرد.

تاکیدبراجرای دستورالعمل‎های ایمنی درپارس

 به گزارش ا خبار رسمی به نقلل از  روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس،، در جریان این بازدید سیاوش درفشی فر با اشاره به ابلاغ راهنمای دستورالعمل های ایمنی راه اندازی(PSSR) از سوی وزیر نفت، بر اجرای کامل آن در تمامی بخش های توسعه ای و عملیاتی تاکید کرد.

رئیس اچ.اس.ای شرکت ملی نفت ایران، ضرورت پیاده سازی این دستورالعمل ها را عامل مهم صیانت از دستاوردهای شرکت ملی نفت در حوزه پارس جنوبی دانست.

رئیس HSE شرکت نفت و گاز پارس نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت واحدهای زیست محیطی فازهای درحال توسعه به تشریح اقدام های انجام شده و درحال پیگیری جهت اجرای دقیق دستورالعمل های مورد نظر ایمنی تاسیسات پالایشگاهی پرداخت.

مظاهر انصاری با تاکید بر اینکه ورود گاز به پالایشگاه ها و راه اندازی واحدهای پالایشی منوط به رعایت الزامات و ضوابط ایمنی است، اظهار کرد: باتوجه به اهمیت این موضوع، حصول اطمینان از آماده بودن سیستم های ایمنی و آتش نشانی از جمله دیزل پمپ های آب آتش نشانی، ماشین های اطفاء حریق، سیستم های F&G در واحدها و مخازن میعانات گازی، جوکی پمپ ها و شبکه آب آتش نشانی از ضروریات رعایت این الزامات خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، وی افزود: از مهمترین مواردی که درخصوص راه اندازی ایمن و بدون حادثه واحدها مورد تاکید قرارگرفته است، اجرای دقیق و کامل دستورالعمل های ایمنی راه اندازی(PSSR) جهت ورود گاز به واحدها خواهد بود؛ ضمن اینکه هم اکنون موارد مذکور در جلسات هفتگی پیشرفت پروژه ها مورد بررسی قرار می گیرد.

انصاری با بیان اینکه در این جلسات، تسریع در راه اندازی واحدهای مرتبط با محیط زیست از جمله واحد تصفیه پساب و واحد بازیافت گوگرد در حضور پیمانکاران مورد تاکید قرارگرفته، خاطر نشان کرد: مقرر شده است همزمان با راه اندازی پالایشگاه های طرح های در حال توسعه، واحدهای زیست محیطی نیز در مدار عملیاتی قرار گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نفت و گاز پارس

شرکت نفت و گاز پارس یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران می‌باشد که در 1 دی 1377 تأسیس شد. ماموریت‌این شرکت، بهره‌برداری و توسعه کلیه فازهای میدان مشترک پارس جنوبی و میدان‌های گازی پارس شمالی، گلشن، فردوسی و همچنین توسعه لایه نفتی پارس جنوبی می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته