اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950619119095950

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس تاکید کرد

اهمیت برنامه‎ریزی توسعه متوازن بخش‎های پارس

کد: 13950619119095950

http://goo.gl/7Tbrr3

، تهران , (اخبار رسمی): شعبانپور در جریان بازدید از تاسیسات درحال ساخت پارس جنوبی در یارد بوشهر بر اهمیت برنامه ریزی برای توسعه متوازن و همگون بخش فراساحل و پالایشگاه های خشکی طرح های توسعه ای پارس جنوبی تاکید کرد.

اهمیت برنامه‎ریزی توسعه متوازن بخش‎های پارس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نفت و گاز پارس ،  علی اکبر شعبانپور درجریان بازدید از روند ساخت سکوهای دریایی فازهای 13 و 22،23و24 و 17و18 در یارد بوشهر گفت: با راه اندازی سکوهای درحال ساخت در این بخش، 5فاز، معادل 140 میلیون متر مکعب به ظرفیت تولید گاز کشور افزوده خواهد شد.

وی پس از نشست مشترک با شرکت پیمانکار سازنده سکوهای این فازها، اظهار کرد: طبق گزارش پیمانکار مربوطه، عمده مسایل پیش روی یارد صدرا در بوشهر برداشته شده و شرایط برای تزریق مالی جهت دریافت و آزادسازی تجهیزات فراهم شده است.

شعبانپور با بیان اینکه بخشی از کالاهای مورد نیاز این فازها به گمرک رسیده، یا در کارخانجات سازندگان آماده حمل و ارسال بوده و بخشی هم در مرحله ساخت و مقدار کمی هم در مرحله سفارش گذاری هست، افزود: طبق تصمیمات و برنامه ریزی های صورت گرفته، مبالغ ریالی و ارزی مورد نیاز جهت ترخیص و حمل از کارخانجات سازندگان کالا به گمرکات، در حال پرداخت است و روند آزادسازی کالا و تجهیزات به زودی آغاز خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی نفت و گاز پارس، وی با اشاره به رویکرد ایمنی محور کارفرما و پیمانکاران طرح در حوزه ساخت، نصب و راه اندازی سکوها و همچنین پالایشگاه های خشکی طرح های درحال توسعه گفت: تلاش شده است تا این رویکرد با جدیت درفازهای 13 و22تا24 واقع در پارس دو نیز پیگیری شود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس برنامه ریزی برای توسعه متوازن و همگون بخش فراساحل و پالایشگاه های خشکی این طرح ها را بسیار مهم دانست و گفت: هم اکنون فرایندهای توسعه در هر دو بخش ذکر شده، در حال انجام است تا زنجیره تولید در این بخش ها مطابق برنامه تعیین شده تکمیل شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نفت و گاز پارس

شرکت نفت و گاز پارس یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران می‌باشد که در 1 دی 1377 تأسیس شد. ماموریت‌این شرکت، بهره‌برداری و توسعه کلیه فازهای میدان مشترک پارس جنوبی و میدان‌های گازی پارس شمالی، گلشن، فردوسی و همچنین توسعه لایه نفتی پارس جنوبی می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته