اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149735950

راه اندازی کمپرسور یوتیلیتی دو فازپارس جنوبی

کد: 13950713149735950

https://goo.gl/KMVupc

، تهران , (اخبار رسمی): مجری طرح توسعه فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی با اشاره به شروع دوباره فعالیت‌های توسعه‌ای در بخش‌های پالایشگاه خشکی و ساخت سکوها، از راه‌اندازی نخستین کمپرسور هوای ابزار دقیق واحد یوتیلیتی این فازها خبر داد.

راه اندازی کمپرسور یوتیلیتی دو فازپارس جنوبی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس،، فرهاد ایزدجو، اعلام کرد: این کمپرسور با ظرفیت 10 هزار نرمال مترمکعب در ساعت و با همت متخصصان این طرح درحال توسعه با موفقیت در سرویس قرار گرفته است .

مجری طرح توسعه فازهای 22 تا 24 با اشاره به راه اندازی این کمپرسور با استفاده از سیستم کنترل مرکزی، اعلام کرد: تا پایان مهرماه امسال، با تسریع در روند توسعه واحدهای پالایشگاهی 2 کمپرسور دیگر این بخش نیز در سرویس قرار می گیرد.

ایزدجو پیش از این گفته بود: نخستین واحد شیرین سازی این فازها خردادماه سال 96 با استفاده از گاز فازهای 6،7،8 به بهره برداری خواهد رسید.

 وی همچنین با اشاره به راه اندازی مرحله نخست این طرح درحال توسعه با ظرفیت تولید یک میلیارد فوت مکعب گاز تا آبان ماه سال آینده، عنوان کرده بود: با بهره برداری از این بخش، 50 درصد از ظرفیت تولید گاز در این فازها محقق خواهدشد.

طرح توسعه فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی با هدف تولید روزانه 56,6 میلیون مترمکعب گاز ترش، 75 هزار بشکه میعانات گازی، 400 تن گوگرد، دو هزار و 870 تن ال پی جی و دو هزار و 740 تن اتان در حال انجام است. شرکتهای صدرا و پتروسینا آریا پیمانکاران توسعه این فازها هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نفت و گاز پارس

شرکت نفت و گاز پارس یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران می‌باشد که در 1 دی 1377 تأسیس شد. ماموریت‌این شرکت، بهره‌برداری و توسعه کلیه فازهای میدان مشترک پارس جنوبی و میدان‌های گازی پارس شمالی، گلشن، فردوسی و همچنین توسعه لایه نفتی پارس جنوبی می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید