اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620120025358

برای گوشی های Iphoneمحقق می شود

قابلیت های همراه بانک سینا نسخه IOS

کد: 13950620120025358

http://goo.gl/UNmjEq

، تهران , (اخبار رسمی): در جهت ایجاد زمینه های بانکداری آسان و جلب رضایتمندی مشتریان، همراه بانک سینا نسخه IOS مخصوص گوشی های Iphone با خدمات متنوع در دسترس کاربران قرار گرفت.

گوشی های Iphone

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سینا، با استفاده از این سامانه، کاربران می توانند به اطلاعات حساب بانکی خود دسترسی داشته باشند؛ انتقال وجه دهند و هزینه قبوض خدمات شهری مثل آب، برق، تلفن و جرایم راهنمایی و رانندگی را پرداخت نمایند و نسبت به خرید شارژ اقدام کنند.

از دیگر امکانات همراه بانک سینا، می توان به مشاهده گردش حساب ها، تغییر رمز دوم (خرید اینترنتی)، مسدود نمودن کارت، مشاهده وضعیت تسهیلات و پرداخت اقساط تسهیلات اشاره کرد.

بر اساس این گزارش نسخه نرم افزار IOS همراه بانک سینا علاوه بر آنکه از طریق نشانی اینترنتی www.sinabank.ir  در دسترس است از طریق فروشگاه اینترنتی نرم افزار  به نشانی  sibbank.com نیز قابل دریافت است.

گفتنی است نسخه همراه بانک سینا نسخه اندروید بانک سینا نیز از طریق وبسایت بانک قابل دریافت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سینا

بانک سینا از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه مالی و اعتباری بنیاد در سال 1364 با هدف اولیه انجام عملیات پولی، مالی و اعتباری و تامین نیازهای مالی بنگاه های اقتصادی و جذب سپرده های عمومی اقتصادی با سرمایه 10 میلیارد ریال تاسیس گردید و از همان ابتدا با افتتاح شعب در برخی مناطق اقدام به بهره برداری و انجام عملیات بانکی کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه