اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620120065405

فرمانده قرارگاه قدردانی کرد

همراهی سپه و ملت با قرارگاه خاتم الانبیاء

کد: 13950620120065405

http://goo.gl/u9Xwk3

، تهران , (اخبار رسمی): فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: همراهی بانک های سپه و ملت با قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در اجرای پروژه های ملی ستودنی است.

قرارگاه خاتم الانبیاء

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی  بانک سپه سردار عبادالله عبدالهی افزود: بانک های سپه و ملت در حمایت از طرح های بزرگ و ملی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) نقش مؤثری داشته و برای اجرای پروژه های ملی و زیربنایی همکاری مطلوبی با قرارگاه دارند.

وی با بیان اینکه بانک سپه بانک بزرگ و با اصالتی است و ما از خدمات بانک سپه به خوبی یاد می کنیم و هر جا که لازم بوده است ازآن حمایت کرده و می کنیم گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در تحقق فعالیت های اقتصادی کشور نقش بسزایی دارد.

محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه نیز در این نشست با اشاره به تجارب حرفه ای و خوشنامی و اعتماد عمومی مردم به نخستین بانک ایرانی اظهار داشت: برنامه و هدف بانک سپه کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در سالی است که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است به همین دلیل از طریق مشارکت و حمایت در پروژه های بزرگ و مولد کشور به دنبال تحقق منویات مقام معظم رهبری در این بخش هستیم.

رئیس هیأت مدیره بانک سپه در خصوص سرمایه گذاری شرکت امید در حوزه های اقتصادی یادآور شد: بانک سپه همواره سعی کرده تا در حوزه های مختلف سرمایه گذاری و مشارکت کند و این سرمایه گذاری توام با ارزش آفرینی با محوریت تولید و ایجاد اشتغال است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سپه

در آغاز سال 1304 شمسی که هنوز آرامش در سراسر کشور و فعالیت‌های عمومی در شئون مختلف اجتماعی محسوس نشده بود و تأثیر شگرف عوامل اقتصادی و بازرگانی در حیات سیاسی مملکت نمودی نداشت. نخستین بانک ایرانی در 14 اردیبهشت ماه سال 1304 با سرمایه 3,883,950 ریال در محلی محدود – چند باب مغازه – تأسیس شد و در 24 اسفند همان سال اولین شعبه بانک سپه در شهر رشت افتتاح شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه