اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621120915996

در منطقه 20 پایتخت انجام می شود:

دوچرخه سواری در جوار حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

کد: 13950621120915996

http://goo.gl/Zdkumw

، تهران , (اخبار رسمی): معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از برپایی همایش دوچرخه سواری در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبرداد.

دوچرخه سواری در جوار حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، ابوذر ریاضی با بیان این مطلب گفت: همزمان با عید سعید قربان و به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و حمل و نقل پاک، همایش دوچرخه سواری در مسیر 1.5 کیلومتری بلوار شهدای ایرانیت واقع در خیابان سلمان فارسی با حضور صدها نفر از دوچرخه سواران و ورزشکاران این منطقه جنوبی برگزار می شود.

ریاضی با اشاره به اینکه همزمان با اجرای این برنامه ورزشی، ورودی و خروجی بلوار شهدای ایرانیت از خیابان سلمان فارسی مسدود می شود، افزود: تمامی موارد ایمنی برای ورزشکاران در طول مسیر پیش بینی شده است و عوامل پلیس راهور، ستاد شهر سالم و نیروی انتظامی در این برنامه حضور دارند.

وی ادامه داد: مسیر پیش بینی شده برای همایش دوچرخه سواری، از لحاظ موارد ایمن سازی از جمله تابلوهای ترافیکی، خط کشی و روکش آسفالت جزء مسیرهای ویژه و نمونه منطقه 20 است.

ریاضی به اهمیت ترویج استفاده از دوچرخه به عنوان یک وسیله نقلیه پاک در سفرهای درون شهری اشاره کرد و ادامه داد: برپایی همایش های همگانی دوچرخه سواری همواره از اولویت های معاونت حمل و نقل و ترافیک بوده و در مناسبت های مختلف اجرای این برنامه ورزشی در دستورکار مدیریت شهری است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 یادآور شد: علاقه مندان برای شرکت در این همایش عمومی، بایستی به همراه دوچرخه شخصی و کلاه ایمنی ساعت 8 صبح روز دوشنبه، مورخ 22/6/95 در خیابان سلمان فارسی، بلوار شهدای ایرانیت حاضر شوند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس 06-55966605 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

منطقه 20 شهرداری تهران

منطقه 20 (شهرری ) جنوبی ترین منطقه شهری شهرداری تهران با 378445 نفر جمعیت و وسعت 23 کیلومتر مربع داخل محدوده شهری و 153 کیلومترمربع حریم بوده همچنین این منطقه دارای پنج ناحیه داخل محدوده و دو ناحیه خارج محدوده و 22 محله می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه