اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148095996

بلوار امام حسین(ع) معبر نمونه منطقه 20 می شود

کد: 13950712148095996

https://goo.gl/RmBDkm

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 20 از اجرای طرح معبر نمونه در بلوار امام حسین(ع) و 7 معبر دیگر این منطقه جنوبی خبرداد.

بلوار امام حسین(ع) معبر نمونه منطقه 20 می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: عملیات اجرایی طرح معبر نمونه در بلوار امام حسین(ع) حدفاصل میدان نماز تا خیابان فدائیان اسلام، آغاز شده است و با اتمام فعالیت های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری، این معبر به عنوان معبر نمونه این منطقه جنوبی معرفی می شود.

صفوی با اشاره به اینکه نیازهای عمرانی این معبر بر اساس نظارت های میدانی کارشناسان و نقطه نظرات شورایاران شناسایی شده است، افزود: بهسازی روکش آسفالت و مسیر پیاده راه، مرمت جداول و انهار، رفع زوائد فیزیکی، زیباسازی مناظر شهری، بهسازی فضای سبز و جانمایی صحیح تابلوهای ترافیکی و بهسازی ایستگا ه های حمل و نقل عمومی از جمله فعالیت های تعیین شده برای معبر امام حسین(ع) است.

وی تسهیل تردد برای معلولان و کم توانان جسمی را مهم برشمرد و گفت: مناسب سازی تمام معابر شهری و به ویژه معبر نمونه، از اولویت های مدیریت شهری منطقه 20 است که با رعایت استانداردهای فنی در حال اجراست تا این قشر خاص برای رفت و آمد با مشکلی روبرو نشوند.

صفوی با اشاره به اینکه طرح معبر نمونه علاوه بر بلوار امام حسین(ع) در 7 معبر دیگر نیز عملیاتی می شود، افزود: خیابان های شیرمحمدی، کمیل، شهید رحیمی، قدس، مدرس، شهید عربخواری، شهید رستگار از جمله معابر نواحی هفتگانه منطقه 20 هستند که شامل طرح معبر نمونه شده اند.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: مجموعه اقدامات پیش بینی شده در طرح معبر نمونه همواره در سطح شهر اجرا می شود ولی برای معرفی یک معبر خاص به عنوان الگویی مشخص از معابر بدون نقص، این طرح به اجرا درآمده است  که پس از اجرا، در دیگر معابر نیز عملیاتی می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

منطقه 20 شهرداری تهران

منطقه 20 (شهرری ) جنوبی ترین منطقه شهری شهرداری تهران با 378445 نفر جمعیت و وسعت 23 کیلومتر مربع داخل محدوده شهری و 153 کیلومترمربع حریم بوده همچنین این منطقه دارای پنج ناحیه داخل محدوده و دو ناحیه خارج محدوده و 22 محله می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه