اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006207785996

از سوی مدیریت شهری انجام می شود

منطقه 20 مهیای بزرگداشت حضرت عبدالعظیم(ع)

کد: 13951006207785996

https://goo.gl/EIeEKC

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 20 از فضاسازی های محیطی به مناسبت ایام بزرگداشت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبرداد.

منطقه 20 مهیای بزرگداشت حضرت عبدالعظیم(ع)

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی در جمع معاونان و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 گفت: به مناسبت ایام بزرگداشت مقام والای حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مقارن با 11 تا 17 دی ماه، بخش اعظمی از فضاهای تبلیغاتی شهر به معرفی این شخصیت بزرگوار و همچنین احادیث و روایات امامان که از سوی ایشان نقل شده است، اختصاص می یابد.

صفوی افزود: علاوه بر بهره گیری از تلویزیون های شهری، عرشه های پل و فضاهای پرتابلی برای معرفی این شخصیت عظیم الشان، بخشی از فعالیت های فرهنگی جاری در محله های 20 گانه نیز با محوریت این مناسبت برپا خواهد شد.
وی ادامه داد: مدیریت شهری منطقه 20 به منظور هم افزایی بیشتر و حذف موازی کاری ها، بسیاری از فعالیت های اجتماعی و فرهنگی را با مشارکت و تعامل با نهادها و ادارات شهری این منطقه به اجرا می رساند.
شهردار منطقه 20 بر برپایی مراسم بزرگداشت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، باشکوه تر از سال های پیش تاکید کرد و یادآور شد: وجود حرم مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) و امامزادگان هم جوارش خیر و برکات فراوانی برای این منطقه به همراه داشته و خدمت به این منطقه توفیقی ارزشمند است.
بیستمین شورای معاونین شهرداری منطقه 20 را با موضوعاتی از قبیل بررسی روند برنامه اجرایی محلات، لایروبی مستمر و به موقع انهار و قنوات، استفاده بیش از پیش از سرمایه اجتماعی شورایاران و مسائل مربوط به نگهداشت شهر ادامه یافت و شهردار منطقه 20 بر افزایش رضایتمندی و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان تاکید کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

منطقه 20 شهرداری تهران

منطقه 20 (شهرری ) جنوبی ترین منطقه شهری شهرداری تهران با 378445 نفر جمعیت و وسعت 23 کیلومتر مربع داخل محدوده شهری و 153 کیلومترمربع حریم بوده همچنین این منطقه دارای پنج ناحیه داخل محدوده و دو ناحیه خارج محدوده و 22 محله می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه