اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951027221225996

نصب دیوار صوتی در بخش پایانی بزرگراه امام علی(ع)

کد: 13951027221225996

https://goo.gl/sYTf9F

، تهران , (اخبار رسمی): معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از نصب دومین دیوار صوتی این منطقه در محدوده بزرگراه امام علی(ع) خبرداد.

نصب دیوار صوتی در بخش پایانی بزرگراه امام علی(ع)

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 ابوذر ریاضی با بیان این مطلب گفت: با توجه به مجاورت بخش پایانی بزرگراه امام علی(ع) در محدوده منطقه 20 با مجتمع های مسکونی، نصب دیوار صوتی در این محل در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است که به زودی انجام می شود.

ریاضی اولین دیوار صوتی منطقه 20 را در محدوده خروجی بزرگراه آزادگان به خیابان شهید رجایی برشمرد و افزود: این دیواره صوتی به طول 150 و ارتفاع 3 متر و به منظور رفع آلودگی صوتی و برقراری آسایش شهروندان نصب خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه افزایش رضایتمندی شهروندان همواره از اولویت های مدیریت شهری بوده است، ادامه داد: با اجرای این طرح یکی از مهمترین درخواست های ساکنان محدوده بزرگراه امام علی(ع) و شهید کریمی مرتفع خواهد شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 به رشد 50 درصدی توسعه بزرگراه های این منطقه جنوبی در یک دهه اخیر اشاره کرد و یادآور شد: توسعه معابر شهری و افزایش دسترسی های مناسب به نقاط مهم زیارتی، تاریخی و باستانی منطقه 20 همچنان در دستور کار قرار دارد و برای بهتر شدن امکانات ترافیکی همچنان تلاش می کنیم.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

منطقه 20 شهرداری تهران

منطقه 20 (شهرری ) جنوبی ترین منطقه شهری شهرداری تهران با 378445 نفر جمعیت و وسعت 23 کیلومتر مربع داخل محدوده شهری و 153 کیلومترمربع حریم بوده همچنین این منطقه دارای پنج ناحیه داخل محدوده و دو ناحیه خارج محدوده و 22 محله می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه