اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950719156185996

در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

پایگاه انتقال خون مستقر شد

کد: 13950719156185996

https://goo.gl/DUhqVN

، تهران , (اخبار رسمی): پایگاه سیار انتقال خون همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی در ضلع غرب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) دایر است.

پایگاه انتقال خون مستقر شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، عبدالحسین مسلمی معاون اجتماعی و فرهنگی این شهرداری با بیان این مطلب گفت: طبق روال هرسال، پایگاه سیار انتقال خون در مرکز ری شناسی شهرداری منطقه 20 واقع در ضلع غرب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مستقر شده است و عزاداران داوطلب اهدای خون می توانند همزمان با تاسوعا و عاشورا به این محل مراجعه کنند.

مسلمی افزود: با توجه به استقرار تیم پزشکی، قبل از خون گیری، آزمایش های اولیه و معاینات لازم از داوطلبین اهدای خون انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح معنوی، ترویج فرهنگ اهدای خون و روحیه ایثارگری است،ادامه داد: بر اساس آمار سال های پیش، همواره بالاترین آمار اهدای خون و مشارکت شهروندان در شهر تهران به پایگاه انتقال خون منطقه 20 اختصاص داشته است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 به اجرای ویژه برنامه های مذهبی و آئینی در تمامی سراهای محله، امامزادگان، مساجد و مراکز فرهنگی اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه های مناسبتی ایام محرم با مشارکت فعالان اجتماعی و شهروندان و رویکرد محله محوری به اجرا درآمده است.

پایگاه سیار انتقال خون با مشارکت اداره سلامت شهرداری منطقه 20 و سازمان انتقال خون استان تهران در مرکز ری شناسی واقع در میدان مدرس مستقر شده  و از ساعت 8 صبح تا 23، روزهای تاسوعا و عاشورا پذیرای داوطلبان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

منطقه 20 شهرداری تهران

منطقه 20 (شهرری ) جنوبی ترین منطقه شهری شهرداری تهران با 378445 نفر جمعیت و وسعت 23 کیلومتر مربع داخل محدوده شهری و 153 کیلومترمربع حریم بوده همچنین این منطقه دارای پنج ناحیه داخل محدوده و دو ناحیه خارج محدوده و 22 محله می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه