اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621121975990

در مورد اتفاق متروی کیانشهر

نمی ‌توانیم بگوییم مترو کوتاهی کرده است

کد: 13950621121975990

http://goo.gl/SW1NtV

، تهران , (اخبار رسمی): عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر لزوم علت یآبی در مورد اتفاق متروی کیانشهر گفت: نمی توانیم بگوییم مترو کوتاهی یا سهل انگاری کرده است.

نمی ‌توانیم بگوییم مترو کوتاهی کرده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، ابوالفضل قناعتی افزود: کار در متروی تهران از ابعاد بزرگ و مقیاس وسیعی برخوردار است.

وی با اشاره به این که در حال حاضر متروی تهران با شبکه گسترده ای به طول 100 کیلومتر تونل به صورت همزمان در دست ساخت است، اظهار کرد: این حجم بالای کار در زیر زمین، ضریب خطا را بالا می ‌برد.

قناعتی با بیان این که به دنبال توجیه اتفاقات نیستیم،‌ تصریح کرد: به هر حال در فعالیت های عمرانی به ویژه در اعماق زمین، نمی توان بروز حوادث احتمالی را نادیده گرفت.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا با مدیریت دقیق و برنامه ریزی صحیح، احتمال بروز خطا و وقوع حادثه را به حداقل میزان ممکن کاهش دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران

حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد حمل و نقل و ترافیک شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه