برای حمایت از کم برخوردارهای منطقه 13انجام می شود

توزیع 3500 بن لوازم التحریر بین دانش آموزان

کد: 13950621122026015

http://goo.gl/ZfyYGJ

، تهران , (اخبار رسمی): معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 13شهرداری تهران در آستانه سال تحصیلی جدید از اختصاص 3500 قطعه بن لوازم التحریر و البسه به دانش آموزان کم برخوردار سطح منطقه خبر داد.

توزیع 3500 بن لوازم التحریر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، اسماعیل عربلو ضمن اعلام این خبر گفت: نظر به اهمیت اقدامات خیرخواهانه و در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به دانش آموزان نیازمند، با هماهنگی این معاونت و آموزش و پرورش منطقه 13، بن کارت های لوازم التحریر و البسه  به ارزش 700 میلیون ریال بین دانش آموزان کم برخوردار مدارس سطح منطقه توزیع می شود.

به گفته وی، دریافت کنندگان این خدمات می توانند با مراجعه به نمایشگاه های "باز باران" در 6 نقطه، 17 فروشگاه شهروند و 5 میدان میوه و تره‌بار، فرهنگسرای خاوران، ‌فرهنگسرای اشراق، دریاچه خلیج‌فارس و برج میلاد  نسبت به تهیه اقلام و ملزومات تحصیلی اقدام  نمایند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 13 شهرداری تهران خاطرنشان کرد: نمایشگاه "باز باران" در راستای ترویج و توسعه فرهنگ استفاده از نوشت افزار ایرانی-اسلامی از 10 تا 20 شهریور‌ماه‌ ‌جاری با عرضه 6 هزار قلم کالا در خدمت شهروندان است و به عرضه بهترین محصولات فرهنگی داخلی می پردازد.

به گفته عربلو، این بن ها تماما" توسط شهرداری منطقه سیزده تهیه و جهت توزیع در اختیار آموزش و پرورش منطقه قرار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه