اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621122195996

برپایی جشن عید قربان در ورودی منطقه 20

کد: 13950621122195996

http://goo.gl/WzSOxr

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 20 از شروع توزیع دام بهداشتی در این منطقه جنوبی خبرداد و گفت: همزمان با عید سعید قربان جشن شهروندی در این محل دایر است و به شهروندان خدمات اجتماعی و فرهنگی ارائه می شود.

برپایی جشن عید قربان در ورودی منطقه 20

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، سید احمد صفوی با بیان این مطلب افزود: بر اساس روال سال های گذشته و به منظور رعایت مسائل زیست محیطی محل توزیع دام بهداشتی و سالم در منطقه 20 آغاز شده است و شهروندان با مراجعه  به این محل می توانند از خدمات رایگانی همچون مشاوره، ذبح و معاینه های پیش از خرید بهره مند شوند.

صفوی با اشاره به اینکه محوطه جایگاه عرضه دام متناسب با مناسبت روز عید فضاسازی شده است، ادامه داد: غرفه های بانک شهر، ساماندهی،1888 و پسماندخشک در این جایگاه مستقر هستند و به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

وی به برپایی جشن شهروندی عید سعید قربان نیز اشاره کرد و گفت: صبح روز عید از ساعت 9 تا 12، مجموعه برنامه های فرهنگی، نمایشی، سخنرانی مذهبی و هنری تدارک دیده شده و برای حضور یک هزار نفر از شهروندان در این فضا پیش بینی لازم شده است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به رویکرد اجتماعی مدیریت شهری یادآور شد: علاوه بر برنامه های متمرکز، در تمامی سراهای محله و مراکز فرهنگی نیز همزمان با عید سعید قربان جشن های محله ای برپا می شود تا شهروندان از موهبت این عید مبارک بهره مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

منطقه 20 شهرداری تهران

منطقه 20 (شهرری ) جنوبی ترین منطقه شهری شهرداری تهران با 378445 نفر جمعیت و وسعت 23 کیلومتر مربع داخل محدوده شهری و 153 کیلومترمربع حریم بوده همچنین این منطقه دارای پنج ناحیه داخل محدوده و دو ناحیه خارج محدوده و 22 محله می باشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه