اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623122815990

به نام «شهید قدوسی صورت گرفت

افتتاح صد و چهارمین ایستگاه متروی تهران

کد: 13950623122815990

http://goo.gl/ipQfF2

، تهران , (اخبار رسمی): معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افتتاح رسمی صد و چهارمین ایستگاه متروی تهران که به نام «شهید قدوسی» نامگذاری شده، طی مراسم ویژه ای در صبح روز چهارشنبه 24 شهریور خبر داد و گفت .

افتتاح صد و چهارمین ایستگاه متروی تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مازیار حسینی افزود: این ایستگاه که همزمان با سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید قدوسی و در مجاورت چهارراه شهید قدوسی افتتاح می شود، یکی از ایستگاه های بخش میانی خطوط میانی خط 3 مترو است که به بهره برداری می رسد.

وی در پایان افتتاح این ایستگاه را فرصتی برای قدردانی از مجاهدت های 20 هزار کارگر و مهندسی که در حال حاضر در متروی تهران مشغول به کار هستند نام برد و خاطرنشان کرد: کارگران و مهندسان مجموعه مترو تمام توان خود را به کار گرفته اند تا با تلاش شبانه روزی، نسبت به توسعه ایستگاه ها و خطوط مترو به منظور آرامش و رفاه شهروندان اقدام نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران

حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد حمل و نقل و ترافیک شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه