اهدای بن به دانش آموزان نیازمند

کد: 13950623123446015

http://goo.gl/6VTfVV

، تهران , (اخبار رسمی): سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 شهرداری تهران، از اهدای بن خرید لوازم التحریر و البسه به دانش آموزان نیازمند خبر داد.

اهدا بن نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مهرداد نجفی گفت: هر شخص حقیقی و حقوقی که در راستای تحصیل دانش آموزان چه در درون و چه در برون آموزش و پرورش قدمی بردارد، قابل تحسین و تقدیر است.

 وی خاطر نشان کرد: طی جلسه ای با حضور رئیس آموزش و پرورش منطقه 16،  4250 بن خرید لوازم التحریر و البسه ویژه دانش آموزان بی بضاعت سطح منطقه جهت توزیع از طریق آموزش و پرورش به تفکیک مدارس به سهیلی مسئول انجمن اولیای آموزش و پرورش اهدا شد.

لازم به ذکر است: هر بن به مبلغ200 هزار ریال است و به هر دانش آموز 5 بن اختصاص دارد. همچنین در پایان جلسه رئیس آموزش و پرورش منطقه کتابی را به رسم یادبود به نجفی سرپرست معاونت اجتماعی منطقه 16 هدیه داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه