نوسازی مدارس محروم ورودی غربی پایتخت

کد: 13950623123676015

http://goo.gl/LQl1gc

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 9 با اشاره به طرح حمایت از مدارس و نگهداشت فضاهای آموزشی با محوریت شهر، شهروند و شهرداری گفت: روند نوسازی و تجهیز مدارس محروم سطح منطقه به سرعت در حال انجام است.

نوسازی مدارس محروم ورودی غربی پایتخت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حمید محسنی در این خصوص اظهار داشت: براساس تفاهم نامه ای که با آموزش و پرورش درباره نوسازی 22 مدرسه در سطح محلات داشتیم، فعالیت های عمرانی و تجهیزاتی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مدارس نیازمند شهر تهران تحت پوشش طرح حمایت از مدارس قرار می گیرند و در این بخش از پایتخت ، کارها در 2 مرحله عمرانی و تجهیزاتی پیگیری شد.

شهردار منطقه 9 ادامه داد: براساس بازدیدهایی که به همراه رئیس آموزش و پرورش منطقه از سطح مدارس داشتیم ، مدارس نیازمند در اولویت این طرح قرار گرفت و با همکاری آموزش و پرورش ، 22 مدرسه انتخاب شد.

وی تصریح کرد: در این طرح، مشکلات و معضلات مدارس نیازمند اقدامات عمرانی و تجهیزی با حضور کارشناسان و تیم های تخصصی بررسی شد.

محسنی تاکید کرد: هم افزایی ظرفیت های موجود شهرداری و آموزش و پرورش برای بهبود وضعیت فضاهای آموزشی بسیار موثر است و نقش بسزایی در ارتقا سطح کیفیت آموزش دانش آموزان دارد.

وی با اشاره به فعالیت های عمرانی و تجهیزی در مدارس گفت: در این بخش، آسفالت مدارس و رنگ آمیزی ، دیوارکشی و تعمیر سرویس بهداشتی ، سرامیک کاری کلاس ها و احداث آبخوری و همچنین در بخش تجهیزاتی نیز تهیه میز و نیمکت در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: قطعا اجرای این طرح و آماده سازی فضاهای آموزشی تا شروع سال تحصیلی به پایان می رسد تا دانش آموزان با آرامش و خیال راحت به مدارس رفته و تمام تلاش خود را می کنیم تا سهولت تردد این قشر از جامعه را فراهم کنیم و معابر منتهی به مدارس نیز مشکلی نداشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه