اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123965607

تفاهم نامه همکاری بین زیرساخت و دی کیکس

کد: 13950623123965607

http://goo.gl/x8Volr

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با دومین روز همایش ایران کانکت 2016 شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت DE-CIX آلمان با یکدیگر تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

تفاهم نامه همکاری بین زیرساخت و دی کیکس

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت DE-CIX به عنوان بزرگترین Peering  دنیا که در فرانکفورت مستقر است تبادل ترافیک 750 اپراتور دنیا را از 70 کشور برقرار می کند.

با امضـای این تفاهـم نامه همکـاری ؛ شرکت ارتـباطات زیرساخـت نیز با اتـصال به این مرکـز به ایـن شـبکه می پیوندد و  از این پس می تواند با هر یک از این اپراتورها مستقیماً و بدون واسطه ارتباط برقرار کند و استقلال شبکه زیرساخت برای اتصال به شبکه جهانی بیشتر می شود.

بیش از این  شرکت ارتباطات زیرساخت برای ارتباط با دیگر اپراتورهای جهان می بایست از طریق کشورهای همسایه متصل می شد ؛اما از این  پس بدون نیاز به طرف سوم ارتباط ما با هر یک از این 750 اپراتور مستقیماً برقرار می شود که نقش قابل توجهی در افزایش کیفیت ارتباطات کشور خواهد داشت .

این ارتباط مستقیم سبب کاهش در تاخیر انتقال داده ها می شود که در نهایت کیفیت خدمات ما و رضایت مشتریان افزایش می یابد  که در مجموع استقلال  و پایداری شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت افزایش می یابد و از سوی دیگر این امکان را برای تبدیل ایران به هاب منطقه و ارائه سرویس به اپراتورهای منطقه فراهم می کند.

به این ترتیب تبادل مستقیم با اپراتورها جایگزین مدل سابق خواهد شد و هزینه ها در حوزه اینترنت کاهش و کیفیت ارتقاء می یابد.

به این ترتیب ارائه دهندگان محتوای در داخل  نیز مراکز داده  خود رابه داخل منتقل می کنند به این صورت که سایت اصلی خود را اینجا داشته باشند  ومحتوای خود را نیز به کاربر بین الملل ارائه  دهند  سبب خواهد شد سرویس های ایران در دیگر مناطق جهان بازار پیدا کنند و هم سایر ارائه دهندگان سرویس نیز در ایران بازار خود را به دست آورند.

ظرف سه ماه آینده این پلت فورم در تهران ارائه می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ارتباطات زیر ساخت

شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها متولی شبکه های مادر مخابراتی (شبکه ارتباطات زیرساخت)کشور و نیز کارگزار سیاست های حاکمیتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش ارتباطات ، با بهره مندی از سرمایه های انسانی و فنی و با توجه به جغرافیای سیاسی بی نظیر ایران در افق 1404 ، شرکتی خواهد بود :«پیشران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور ، اول در منطقه (هاب منطقه )،تأثیرگذار در توزیع ظرفیت های ارتباطی جهان ». دست یافته به جایگاه برتر ترانزیت ارتباطات در سطح منطقه (قطب ارتباطی )، پیشران توسعه (کمی و کیفی )*بخش ارتباطات وفناوری اطلاعات کشور متکی بر فناوری های نوین امن و دارای جایگاه برتر منطقه، پیشرو در معرفی و ارائه سرویس های نوین ارتباطی در داخل کشور،مشتری مدار و پاسخگویی درخواست مشتریان در کوتاه ترین زمان ، با کمترین هزینه و متناسب با سطح خدمات درخواستی،مؤثر و نقش آفرین در مجامع و اتحادیه های بین المللی و دارای تعامل سازنده با بازار جهانی را می توان مهمترین ویژگیهای شرکت در افق چشم انداز این شرکت دیده شده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]