اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124636225

اپلیکیشن خریدان منتشر شد

یک شبکه اجتماعی برای کسب و کارهای محلی

کد: 13950623124636225

https://goo.gl/h2MskP

، اهواز , (اخبار رسمی): خریدان یک شبکه اجتماعی بر پایه کسب وکارهای محلی است که از طریق آن کاربران می توانند کسب و کار های خود، اطرافیان یا دیگران را ثبت کرده و بین کسب و کارهای موجود جست و جو کنند .

اپلیکیشن شبکه ی اجتماعی خریدان منتشر شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه تجارت الکترونیک کلبه، اپلیکیشن شبکه اجتماعی خریدان پس از تلاش 6 ماهه تیم فنی این شرکت از دیروز مصادف با عید سعید قربان، کار خود را بصورت رسمی از طریق انتشار اپلیکیشن در سایت کافه بازار شروع کرد.
دراین شبکه اجتماعی امکان دنبال کردن و پیگیری فعالیت های کسب وکار ها برای کاربران فراهم شده است بدین صورت که کاربران با دنبال کردن صفحه هر کسب وکار از آخرین فعالیت های مربوط به آن کسب وکار مطلع می شوند.

خریدان در حال حاضر در شهرهای تهران ، کرج، اصفهان، مشهد  شیراز ، تبریز و اهواز فعال است و بزودی شهرهای دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد. همین طور مانند همه شبکه های اجتماعی دیگر در خریدان نیز می توانید دوستان و اطرافیانتان را دنبال کرده و نظر آنها درباره کسب وکارهای دیگر را بدانید.

در حال حاضر این شبکه در حال افزودن امکانات و اطلاعات بیشتری به برنامه خود است و بزودی شاهد ویژگی های چشم گیرتری در برنامه خواهیم بود.

وبسایت برنامه :

http://Kharidon.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خریدان

خریدان یک شبکه ی اجتماعی بر پایه ی کسب وکار های محلی است که از طریق آن کاربران می توانند کسب و کار های خود ، اطرافیان و یا دیگران را ثبت کرده و در بین کسب و کارهای موجود جست و جو کنند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان