اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624125045817

سواحل خزر گرم می شود

کد: 13950624125045817

https://goo.gl/4qVpnW

، تهران , (اخبار رسمی): از امروز تا جمعه دمای هوا در سواحل خزر افزایش محسوس می یابد و روز جمعه برای سواحل غربی دریای خزر ابرناکی، رگبار، رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

سواحل خزر گرم می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان،با اشاره به وقوع افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد  از شب گذشته در استان های مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز شرقی و برخی مناطق شمال شرق کشور، گفت در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب چهارشنبه رشد ابر، وزش باد شدید موقتی و رگبار و رعدوبرق در برخی نقاط کرمان و هرمزگان رخ خواهد داد.

وی با اشاره به خاتمه بارش در سواحل شمالی کشور، از افزایش محسوس دما در این مناطق از امروز تا جمعه خبر داد.

وظیفه در ادامه گفت: روز جمعه با نفوذ جریانات شمالی بر روی دریای خزر و عبور موج کم دامنه تراز میانی از شمال غرب کشور بتدریج در مناطقی از شمال غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر ابرناکی، رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | محیط زیست