اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624125405990

زنگ آغاز سال جدید آموزشی

در 13 پارک ترافیک پایتخت نواخته می شود

کد: 13950624125405990

https://goo.gl/03QahT

، تهران , (اخبار رسمی): به این منظور، پارک های آموزش ترافیک که با حضور مربیان مجرب و وجود امکانات و تجهیزات مناسب، امکان آموزش های نظری و علمی در آنها در نظر گرفته شده از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

در 13 پارک ترافیک پایتخت نواخته می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، دکتر مازیار حسینی افزود: در هفته پایانی شهریور، باید نسبت به آماده سازی پارک های آموزش ترافیک در مناطق اقدام شود، تا این پارک ها همزمان با بازگشایی مدارس، آماده حضور دانش آموزان و آموزش به آینده سازان کشور عزیزمان باشند.

وی در پایان با تأکید بر این که همزمان با به صدا در آمدن زنگ شروع سال جدید تحصیلی در مدارس شهر تهران، زنگ آغاز سال جدید آموزشی در 13 پارک آموزش ترافیک پایتخت نیز به صدا در می آید، خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم آموزش نکات اولیه در مورد عبور و مرور در سطح شهر، ضمن این که می تواند متضمن آینده ای روشن از طریق پرورش شهروندانی قانونمدار باشد، می تواند حافظ جان کودکان عزیزمان هنگام تردد در شهر شلوغی مانند تهران باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران

حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد حمل و نقل و ترافیک شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه