اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624125965990

معاون حمل و نفل ترافیک در مراسم افتتاح ایستگاه شهید قدوسی:

با روحیه جهادی پیش می رویم

کد: 13950624125965990

https://goo.gl/CjFbpu

، تهران , (اخبار رسمی): معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تلاش های جهادی مدیریت شهری تهران گفت: هر زمان میزان بی اخلاقی ها افزایش پیدا می کند عزم و جزم شهرداری تهران برای خدمت بیشتر می شود.

به جای حواشی با روحیه جهادی پیش می رویم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ،مازیار حسینی در مراسم افتتاح ایستگاه مترو شهید قدوسی با اشاره به این که نمونه بارز این عملکرد جهادی در مجموعه مدیریت شهری و شهردار تهران مصداق دارد گفت: امروز بیست هزار نفر مجاهد در زیر تهران جان بر کف کار می کنند. معاون حمل و نقل ترافیک افزود: به میزانی که این جهاد بزرگار می شود به همان نسبت مردم از خدمت گزاران خود تشکر کرده و به همان نسبت بد اخلاقی ها افزایش پیدا می کند.

وی با تاکید بر دستور شهردار تهران در تداوم حرکت جهادی گفت: هر زمان میزان بی اخلاقی ها افزایش پیدا می کند عزم و جزم شهرداری تهران برای خدمت بیشتر می شود واین نوع نگاه مزیت حرکت ولایی است که به جای حواشی ما را به خدمت موظف می کند.حسینی با اشاره به پیشرفت های شهر تهران در این دوره مدیریت شهری گفت: نگاهی به سیر تحولات شهر تهران میزان پیشرفت این شهرا به خوبی نشان می دهد.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهردرای تهران همچنین گفت: درگذشته وجود بزرگراه امام علی قابل تصور نبود، ساخت و بهره برداری از دریاچه شهدای خلیج فارس بیشتر شبیه یک رویا بود اما این رویا اکنون به وافعیت پیوسته است.به گفته حسینی  این دریاچه از استاندارد های زیست محیطی برخوردار است و 72 نوع پرنده بومی وغیر بومی این دریاچه را به عنوان مقصد انتخاب می کنند.

وی با اشاره به پیشرفت های بزرگراهی شهر تهران گفت: تا قبل از سال84 ما کمتر از 157 تقاطع غیر هم سطح داشتیم اما این امر اکنون به هم اکنون 342 تقاطع رسیده است.حسینی همچنین افزود: در گذشته طول تمام بزرگراه های ما به 304 کیلومتر می رسید اما هم اکنون ما 545 کیلومتر بزرگراه داریم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران  با اشاره به پیشرفت های مترو تهران گفت در گذشته نه چندان دور 89 کیلومتر مترو داشتیم که قسمتی عمده آن از روی سطح زمین عبور کرده و 41 ایستگاه داشت اما اکنون 170 کیلومتر داریم که ایستگاه 104 آن نیز هم اکنون به بهره برداری رسیده است.

 حسینی با اشاره به پیشرفت های آینده مترو تهران گفت: تلاش ما این است که ظرفیت مترو به 7 خط و یک خط سریع السیر که مجموعا 8 خط خواهد شد افزایش پیدا کند که در این صورت  طول خطوط  به 266 کیلومتر و تعداد ایستگاه به بیش از 166 میرسد.حسینی با اشاره به پیسرفت های خط 3 مترو گفت: این خط قابلیت جابه جایی 1میلیون و 600 هزار مسافر در روز را دارد.

وی با تاکید بر کیفیت ایستگاه های مترو گفت: بنا بر تاکید شهردار تهران ایستگاه های تهران برای یک قرن دوام و فعالیت ساخته می شوند، بنابراین این سازه ها با کیفیت عالی و معماری ایرانی ساخته می شوند که امیدواریم روز به روز شاهد ارتقای کیفیت این شرایط باشیم.

 حسینی با تاکید بر این که مترو 10 میلیون نفری دور از دسترس نیست گفت: دولت محترم امروز وعده 1204 واگن را داده است که با مجموعه شرکت واگن سازی نه تنها برای تهران بلکه برای سایر کلان شهر ها و منطقه نیز می توانیم برای  مترو بسازیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران

حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد حمل و نقل و ترافیک شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه