با حضور کودکان کار در شمال تهران برگزار می شود

جشنواره بین المللی نقالان کوچک

کد: 13950627128126015

https://goo.gl/BC9npS

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه ی فرهنگی وهنری اکو با مشارکت سفیران صلح و دوستی و شهرداری منطقه یک جشنواره ی نقالان کوچک را با حضور کودکان کار برگزار می کند.

جشنواره بین المللی نقالان کوچک در شمال تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک، سعید کارگران معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه یک شهرداری تهران با اعلام خبر فوق اظهار داشت: این برنامه از 26 تا 30 شهریور ماه در منطقه یک شهر تهران برگزار می شود و کودکان کار اقدام به دوخت لباس های ملل مختلف و عرضه آن در غرفه نمایشگاهی می کنند.

کارگران گفت: مراسم افتتاحیه در روز 26 شهریور ماه که با نام روز جهانی ادبیات فارسی نام گرفته در کاخ نیاوران کوشک احمدشاهی راس ساعت 17 برگزار گردید که برنامه ها در محور ادبیات فارسی و رویکرد آن به صلح بود.

شایان ذکر است: در اجرای این برنامه سرای محله باغ فردوس و موسسه فرهنگی و هنری اکو به مدیریت سرکار خانم دکتر محمد نقش محوری و مهمی را ایفا می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش