اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129455385

رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری ملل مطرح کرد

دستیابی به 5 درصد از نقدینگی دربازه 5 ساله

کد: 13950628129455385

https://goo.gl/T11QD9

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری ملل (عسکریه)، دستیابی به 5 درصد از نقدینگی کشور را را یکی از اهداف چشم انداز 5 ساله این موسسه ترسیم کرد.

مروجی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، محمد رضا مروجی با بیان این که این موسسه فعالیت خود را با دو شعبه در استان خراسان آغاز نمود، گفت: در سال 1373 با شکل گیری وزارت تعاون به عنوان اولین تعاونی اعتبار آزاد در سطح کشور مجوز فعالیت خود را از وزارت تعاون اخذ نمودیم و پس از آن حوزه عملیات خود را به سراسر کشور گسترش دادیم..

وی با اشاره به این که چشم اندازی 5 ساله در این موسسه در حال تدوین است، خاطرنشان ساخت: یکی از اهداف 5 ساله ما علاوه بر دستیابی به 5 درصد از نقدینگی کشور، تبدیل موسسه به بانک است که در حال اجرایی کردن این فرآیند هستیم.

مروجی که به عنوان یکی از سخنرانان اصلی در کارگاه آینده پژوهی و مدیریت راهبردی در مشهد مقدس شرکت کرده بود، سطح کیفی این نشست را مطلوب ارزیابی کرد و با اشاره به رشته آینده پژوهی گفت: این رشته نوین میتواند تاثیر بسیار مثبتی در روند آینده بانک ها داشته باشد و اگر به طور دقیق در حوزه بانکداری به آن پرداخته شود، باعث جذب سرمایه و رضایت بیشتر مشتریان خواهد شد.

وی مشاوره های اقتصادی از سوی بانک ها و لزوم ایجاد گروه های پژوهشی را از جمله فعالیت های مفید بانک ها دانست و ادامه داد: در موسسه اعتباری ملل بر روی برنامه ریزی و بهبود روش ها تمرکز کرده ایم و پژوهش های مختلفی در حوزه مشتری مداری و ارتقا خدمات به مشتریان در حال انجام است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه اعتباری ملل (عسکریه)

مؤسسه اعتباری عسکریه در سال 1366 با نام صندوق قرض الحسنه عسکریه و در شب ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) فعالیت خود را آغاز نمود.در سال 1373 با شکل گرفتن وزارت تعاون به عنوان اولین تعاونی اعتبار آزاد در سطح کشور مجوز فعالیت خود را از وزارت تعاون اخذ نمود و پس از آن حوزه عملیات خود را به سراسر کشور گسترش داد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه