اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051980815385

کارگزاری عمران فارس به ملل تبدیل شد

کد: 1395051980815385

http://goo.gl/qbbllc

، تهران , (اخبار رسمی): کارگزاری عمران فارس با تاکید بر تدوین سیاست های جدید کاری، تغییر نام داده و به کارگزاری ملل تبدیل شد.

ملل

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل(عسکریه) جدیدترین تحولات مربوط به صنعت کارگزاری بورس ایران نشان می دهد در پی تغییر نام سال گذشته موسسه اعتباری عسکریه به ملل ، نام کارگزاری عمران فارس نیز به کارگزاری ملل تغییر کرد.

بر اساس این گزارش، شرکت کارگزاری مربوطه که از سال 85 با ریاست هیات مدیره هادی بیدختی ( معاون اسبق نظارت بر ناشران سازمان بورس قدیم و مشاور رئیس سازمان) تاسیس شده بود؛ سال گذشته به کنسرسیومی از چند فعال حرفه ایی بازار سرمایه به همراه موسسه ملل واگذار شد.

به همین منظور ودر پی این تغییر مالکیت ، علی متولی هم با تصمیم هیات مدیره به عنوان مدیرعامل جدید کارگزاری معرفی شده است.

همچنین از سوی دیگر دفتر مرکزی این کارگزاری که پیش از این در منطقه ظفر بود به خیابان قائم مقام فراهانی نیش خیابان چهارم منتقل شده است.

قابل ذکر است که پیش از این علی متولی مدیر این کارگزاری راه اندازی تالارهای اختصاصی در تهران و شهرستان ها از جمله مشهد، اخذ مجوز فعالیت در بورس های کالا و انرژی، تاسیس سبدهای بزرگ سرمایه گذاری و صندوق های متنوع و متعدد، جذب سرمایه گذار خارجی و فراهم کردن زمینه های لازم برای تبدیل شدن به یک هلدینگ بزرگ مالی از جمله برنامه های مدنظر هیات مدیره کارگزاری ملل عنوان کرده بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه اعتباری ملل (عسکریه)

مؤسسه اعتباری عسکریه در سال 1366 با نام صندوق قرض الحسنه عسکریه و در شب ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) فعالیت خود را آغاز نمود.در سال 1373 با شکل گرفتن وزارت تعاون به عنوان اولین تعاونی اعتبار آزاد در سطح کشور مجوز فعالیت خود را از وزارت تعاون اخذ نمود و پس از آن حوزه عملیات خود را به سراسر کشور گسترش داد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه