اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123695385

در بازدید سرزده مدیر عامل موسسه ملل تاکید شد

دعوت به رعایت نظم و انضباط بانکی

کد: 13950623123695385

http://goo.gl/ugMqk5

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با همراهی معاون منظقه یک به منظور ارزیابی عملکرد حوزه ها و شعب شهر مشهد، به صورت سرزده از شعب بازدید و با رییس و کارکنان آن گفت‌وگو کرد.

بازدید

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، سیدامین جوادی مدیرعامل این موسسه پولی و مالی، در دیدار با کارکنان و روسای حوزه و شعب مشهد ضمن بررسی عملکرد این شعب، ایشان را به رعایت نظم و انضباط کاری و مشتری مداری دعوت کردو افزود: با توجه به لزوم ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان لازم است تا با تکیه بر سجایای اخلاقی و اصول مشتری‌مداری به حدی برسیم که برای برطرف کردن نیاز مشتری،در بهترین شکل ممکن پاسخگو باشیم.

بر اساس این گزارش جوادی با همراهی اسماعیل زاده معاون منطقه یک از حوزه دو و حوزه سه و شعب مرکزی، مفتح، رسالت، هاشمی نژاد و 17شهریور مشهد به طور سرزده بازدید کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه اعتباری ملل (عسکریه)

مؤسسه اعتباری عسکریه در سال 1366 با نام صندوق قرض الحسنه عسکریه و در شب ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) فعالیت خود را آغاز نمود.در سال 1373 با شکل گرفتن وزارت تعاون به عنوان اولین تعاونی اعتبار آزاد در سطح کشور مجوز فعالیت خود را از وزارت تعاون اخذ نمود و پس از آن حوزه عملیات خود را به سراسر کشور گسترش داد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه