اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607102675385

موسسه اعتباری ملل 8 هزار میلیاردی می شود

کد: 13950607102675385

https://goo.gl/cGXUMN

، تهران , (اخبار رسمی): مؤسسه اعتباری ملل(عسکریه) پیشنهاد افزایش سرمایه موسسه به هشت هزار میلیارد ریال را به بورس داد.

بورس

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل ( عسکریه) پیشنهادافزایش سرمایه موسسه را از مبلغ 5 هزار و 50 میلیارد ریال به مبلغ 8 هزار میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به سازمان بورس ارایه شده است.

این افزایش سرمایه به منظور بهبود نسبت کفایت سرمایه موسسه کاهش ریسک های موجود استفاده از حداکثرظرفیت های موجود موسسه افزایش ظرفیت برای توسعه فعالیت های سودآوی موسسه و حفظ توان رقابت پذیری درصنعت بانکداری کشور است.

بر اساس این گزارش بحث افزایش سرمایه موسسه اعتباری ملل در تاریخ 1395/05/19 به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

گفتنی است موسسه اعتباری ملل( عسکریه) امسال تغییر نام داده و در جهت گسترش فعالیت های خود کارگزاری ملل پویا ( عمران فارس) را در بورس فعال تر کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه اعتباری ملل (عسکریه)

مؤسسه اعتباری عسکریه در سال 1366 با نام صندوق قرض الحسنه عسکریه و در شب ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) فعالیت خود را آغاز نمود.در سال 1373 با شکل گرفتن وزارت تعاون به عنوان اولین تعاونی اعتبار آزاد در سطح کشور مجوز فعالیت خود را از وزارت تعاون اخذ نمود و پس از آن حوزه عملیات خود را به سراسر کشور گسترش داد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه