اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131314889

از طریق سایت رسمی سامسونگ ممکن شد

شناسایی گلکسی نوت های خطرناک

کد: 13950629131314889

https://goo.gl/ZCQXR1

، نیشابور , (اخبار رسمی): سامسونگ در حال حاضر مشغول جمع آوری تمام گوشی‌های نوت 7 عرضه شده است. چرا که مشکل باتری این اسمارت فون بسیار حاد به نظر می‌رسد و خطرات گوناگونی را برای کاربران در سراسر دنیا ایجاد کرده است

شناسایی گلکسی نوت های خطرناک

به گزارش روابط عمومی سامانه همیاب 24، سامسونگ طی روزهای اخیر صفحه وب جدیدی را معرفی کرد که کاربران می‌توانند با مراجعه به آن و وارد کردن شناسه IMEI گوشی نوت 7 خود، از خطرناک یا امن بودن باتری آن باخبر شوند. با استفاده از این راهکار سامسونگ، حداقل بخشی از کاربران گوشی های نوت 7 از این پس می‌توانند بدون هیچ گونه نگرانی از گوشی خود استفاده کنند.

استفاده از این راهکار جدید سامسونگ بسیار ساده است، تنها با ورود به این سایت و وارد کردن شناسه IMEI گوشی نوت 7 خود می‌توانید از سالم یا خطرناک بودن آن اطمینان پیدا کنید. اگر گوشی شما با استفاده از این وب سایت، خطرناک شناخته می‌شود بهتر هست در تماس با نمایندگی سامسونگ نسبت به بازگرداندن گوشی خود اقدام کنید.

دسترسی به شناسه IMEI گوشی‌های نوت 7 از طریق جعبه اصلی این محصول و یا دنبال کردن آدرس Settings سپس About Phone سپس Status و در نهایت IMEI Information ممکن است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]