اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132385991

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد

پیشرفت 60درصدی تهیه اطلس قنوات شهر تهران

کد: 13950631132385991

https://goo.gl/r1yrkh

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری شهرداری تهران از پیشرفت 60درصدی تهیه اطلس قنوات شهر تهران خبر داد.

پیشرفت 60درصدی تهیه اطلس قنوات شهر تهران

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران،  مجتبی یزدانی در نشستی با مشاورین امور آب خام و روسای فضای سبز مناطق 22گانه که با حضور مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران و دیگر مدیران این سازمان برگزار شد، پس از استماع گزارشات و توضیحاتی در خصوص طرح جامع آب خام و افق این طرح، گفت:اجرای طرح جامع آب خام در دهه گذشته توسط شهرداری تهران آغاز و تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

  یزدانی با اشاره به بحران آب در کشور گفت:با توجه به بحران کم آبی برنامه ریزی های لازم برای استفاده درست و بهینه از آب های غیرشرب در آبیاری فضای سبز شهر تهران صورت گیرد.
وی در ادامه گفت:خوشبختانه در چند سال گذشته برنامه ریزی های خوبی برای منابع ذخیره آب صورت گرفته است.
یزدانی با تاکید بر اهمیت و لزوم بازسازی و ساماندهی قنوات شهر تهران، اذعان کرد:تهیه اطلس قنوات شهر تهران با پیشرفت 60درصدی در حال انجام است.
وی بر ارائه آماری صحیح از تعداد قنوات در سطح مناطق 22گانه تاکید کرد و گفت:تعداد و وضعیت چاه ها باید به سرعت تعیین تکلیف شوند.
یزدانی در ادامه بر تشکیل تیمی متشکل از سازمان بوستان ها، مشاورین امور آب خام و روسای فضای سبز مناطق 22گانه تاکید کرد و گفت:پس از احصاء آمار واقعی از تعداد چاه ها و قنوات و برای رسیدن به نتیجه مطلوب در راستای آبیاری فضای سبز شهر تهران،مطالعات کارشناسی نیز در خصوص استفاده از گونه های گیاهی متناسب با شرایط اقلیمی شهر تهران صورت گیرد که به آب کمتری نیاز داشته باشد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با ذکر این نکته که اقدامات بسیار خوبی در بحث توسعه فضای سبز شهر تهران در یک دهه گذشته انجام شده است، خاطرنشان کرد:انصافا با اقدامات بسیار خوب سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، مشاورین امور آب خام و روسای فضای سبز مناطق 22گانه و... به این مهم دست یافتیم.
یزدانی در ادامه خاطرنشان کرد: فضای سبز جزو سرمایه های ملی شهر تهران محسوب می شود، بنابراین باید با تمام توان در حفظ و نگهداری از آن بکوشید.
وی در پایان با اشاره به این که در این معاونت دو اولویت مهم را در دستور کار قرار دادیم، گفت: فضای سبز و پسماند جزو اولویت های ما هستند از این جهت که شهروندان ارتباط مستمری با این دو حوزه دارند و هدف ما جلب رضایت حداکثری شهروندان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران

حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه