صدای زنگ ایثار و شهادت در گلزار شهدای بهشت زهرا

کد: 13950631132716015

https://goo.gl/sX3GT5

، تهران , (اخبار رسمی): معاون فرهنگی اجتماعی و دبیر شورای فرهنگی سازمان بهشت زهرا(س) از برگزاری مراسم زنگ ایثار و شهادت همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی در سوم مهر ماه خبر داد و گفت: امسال در این مراسم از دانش آموزان برگزیده شهدای مدافع حرم تقدیر بعمل می آی

صدای زنگ ایثار و شهادت در گلزار شهدای بهشت زهرا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری  تهران، سعید خال اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی در روز سوم مهرماه ،ششمین دوره از مراسم زنگ ایثار و شهادت  به یاد 650 دانش آموز شهید مدفون در گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در این مراسم میزبان خانواده های شهدای مدافع حرم هستیم افزود: امسال این مراسم میزبان فرزندان شاهد مدافع حرم بوده و از 10 تن از دانش آموزان برگزیده ، در این مراسم تقدیر به عمل می آید.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهشت زهرا و حرم حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به برگزاری مراسم زنگ دانش آموز شهید برای 36 هزار دانش آموز شهید در کل کشور، اظهار کرد: همزمان با برگزاری این مراسم در گلزار شهدای تهران، دانش آموزارن شاهد، به اجرای برنامه های فرهنگی می پردازند و با اتمام مدرسه ایثار و شهادت، زنگ نمادین در گلزار شهدای بهشت زهرا به صدا درمی آید.

سعید خال اعلام کرد: درپایان مراسم نمادین زنگ ایثار و شهادت، 650 کبوتر خونین بال به یاد شهدای دانش آموز گلزار بهشت زهرا (س) تهران به پرواز درمی آیند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه